Drukuj

 

ZP.271.520.2025

 

Zaproszenie do składania ofert

 

Niniejsze postępowanie przeprowadzone zostało bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r.   Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn.zm.) ponieważ wartość zamówienia nie przekracza 130.000,00 zł (art.2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy).

I. Zamawiający:

Gmina Brzeźnica, ul. Krakowska 109, 34-114 Brzeźnica

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie zadania polegającego na zapewnieniu całodobowej opieki dzikim zwierzętom z terenu gminy Brzeźnica w roku 2026.

2. Szacunkowa roczna ilość – świadczenie rocznie 15 usług weterynaryjnych pierwszej pomocy dla dzikich zwierząt należących do Skarbu Państwa uszkodzonych w wyniku kolizji drogowych i innych ewentualnych zdarzeń z terenu Gminy Brzeźnica oraz dodatkowo usługi weterynaryjnej dla tych zwierząt (o ile taka sytuacja wystąpi).

3. Obowiązki i wymagania od Wykonawcy:

3.1 Gotowość do wykonywania usług całodobowo oraz w dni wolne od pracy.

3.2 Całodobowa opieka lekarsko-weterynaryjna nad zwierzętami w przypadku zdarzeń drogowych bądź losowych z ich udziałem, obejmująca:

3.2.1 Każdorazowy dojazd na miejsce zdarzenia (np. wypadku),

3.2.2.udzielenie pierwszej pomocy,

3.2.3.zbadanie ogólnego stanu zdrowia,

3.2.4.w przypadku zaistniałej konieczności zabranie zwierzęcia do lecznicy i pozostawienie go do czasu, gdy jego stan pozwoli na transport w docelowe miejsce,

3.2.5.wykonanie niezbędnych zabiegów,

3.2.6.w przypadku konieczności bezzwłocznego uśpienia i przejęcia zwłok.

3.3.Zachowanie należytej staranności oraz stosowanie obowiązujących przepisów prawa przy wykonaniu prac.

3.4.Zachowanie zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego przy wykonaniu prac na jezdni i poboczu drogi.

3.5.Wykonawca zadania musi posiadać wszystkie niezbędne zezwolenia określone w obowiązujących przepisach prawa dotyczących leczenia i transportu dzikich zwierząt.

3.6.Wykonanie usługi następować będzie na podstawie zgłoszenia telefonicznego Zamawiającego lub Policji w nieprzekraczalnym czasie do 2 godzin od telefonicznego zgłoszenia.

3.7.Wykonawca musi posiadać gabinet weterynaryjny lub lecznicę weterynaryjną, odpowiednią wiedzę, sprzęt, środki transportu do wykonywania zadania, a także przeszkolony personel.

II. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:

  1. posiadają środki do przewozu zwierząt spełniające warunki, o których mowa w art. 24 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (tekst jednolity Dz. U. 2023. poz. 1580 z późn.zm.),
  2. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia,
  3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami do wykonania zamówienia,
  4. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  5. Wykonawca w trakcie wykonywania umowy, w przypadku postępowania ze zwierzyną ranną w wyniku zdarzenia drogowego winien spełniać wymogi art.44a ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt ( tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1580 z późn. zm. ).

III. Termin wykonania zamówienia:

Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.

IV. Opis sposobu przygotowania oferty:

  1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Ofertę należy złożyć według formularza ofertowego z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  3. Oferta powinna zawierać datę sporządzenia, pełną nazwę (imię i nazwisko lub firmę) i adres lub siedzibę oferenta.
  4. Oferta powinna być podpisana wraz z załącznikami przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta, wymienione w Krajowym Rejestrze Sądowym bądź ewidencji działalności gospodarczej lub osoby posiadające pisemne pełnomocnictwo w tym zakresie. Pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty.
  5. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

V. Miejsce oraz termin składania ofert:

1. Ofertę należy dostarczyć osobiście lub listownie do Urzędu Gminy Brzeźnica, ul. Krakowska 109, 34-114 Brzeźnica lub pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 19.12.2025r. do godz. 14:00.

Na kopercie (w przypadku wersji elektronicznej w temacie lub treści wiadomości) należy napisać: „Oferta - Wykonywanie zadania polegającego na zapewnieniu całodobowej opieki dzikim zwierzętom z terenu gminy Brzeźnica w roku 2026 ”

2. Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w pkt. 1, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.

3. Do oferty należy dołączyć:

3.1.Oświadczenie/dokumenty potwierdzające dysponowanie środkiem transportu przystosowanym do przewozu zwierząt zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (tekst jednolity Dz. U. Z 2023 r. poz 1580 z późn. zm.),

3.2.Oświadczenie/dokument potwierdzający, że opieka weterynaryjna będzie świadczona przez lekarza weterynarii (poprzez wskazanie danych lecznicy weterynaryjnej lub lekarza/y weterynarii).

4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

VI. Cena ofertowa:

  1. Cenę ofertową należy wyliczyć według kalkulacji z formularza ofertowego.
  2. Cena ofertowa powinna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu.
  3. Kwotę należy podać w PLN wraz z podatkiem VAT, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
  4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.

VII. Dodatkowe informacje:

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 879 20 29 wew.20, oraz adresem poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

VIII. Klauzula Informacyjna – RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej „RODO” informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Brzeźnica reprezentowana przez Wójta, z siedzibą Urzędu przy ulicy Krakowskiej 109, 34-114 Brzeźnica.

  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można uzyskać pod adresem poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub tradycyjnie, pisząc na adres siedziby Administratora.

  3. Dane osobowe pozyskaliśmy bezpośrednio od Pani/Pana, a w przypadku kiedy dane nie pochodzą od osoby, której te dane dotyczą są one pozyskane od kontrahenta, oferenta. Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie danych osobowych: imię, nazwisko, stanowisko, adres e-mail, numer telefonu.

  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania dotyczącego zapytania ofertowego pn. „Wykonywanie prac związanych ze świadczeniem usług w zakresie wyłapywania, transportu, przyjmowania i zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Brzeźnica w roku 2026 ” i wyłonienia wykonawcy oraz zawarcia i wykonywania umowy, a także wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w tym obowiązków podatkowych i księgowo-rachunkowych związanych z ewentualną realizacją umowy oraz innych obowiązków prawnych, również w celu ewentualnego dochodzenia i ustalania roszczeń oraz obrony przed roszczeniami. Następnie Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów.

  5. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest dążenie do zawarcia umowy i wykonanie jej postanowień oraz wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, a także realizacja prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO).

  6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą tylko osoby lub podmioty uprawnione do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa, w tym na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej, lub stosownych umów podpisanych z Administratorem i przetwarzających dane osobowe na jego polecenie.

  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres postępowania, czas trwania umowy, do momentu przedawnienia roszczeń oraz przez obowiązkowy okres wskazany przepisami prawa tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a w przypadku gdy czas trwania umowy przekracza 4 lata, to okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

  8. Na zasadach i w granicach określonych przepisami prawa posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania. Skorzystanie z prawa do sprostowania lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania, ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników, przy czym zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.

  9. W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne w celu udziału w postępowaniu i ewentualnego zawarcia i wykonywania umowy. Niepodanie danych uniemożliwi dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może odrzuceniem jego oferty.

  11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

  12. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

                                                                                                                                    

                                                                                                                                                Wójt Gminy Brzeźnica

mgr inż. Bogusław Antos

 

 

Załączniki:

 

  1. Wzór formularza ofertowego

  2. Wzór istotnych postanowień umowy