EU

 

 

Brzeźnica, dnia 22.02.2018

ZP.271.36.2018

 

Szanowni Wykonawcy
Odpowiedzi na zapytania do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( tekst jedn. Dz. U. z 2017r. poz. 1579 późn. zm.) informuję, że w dniu 20.02.2018r. wpłynęło  od Wykonawcy zapytanie do treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczące postępowania przetargowego na zadanie pn. „Utworzenie zaplecza – centrum komunikacji zbiorowej w Brzeźnicy poprzez przebudowę infrastruktury służącej obsłudze podróżnych”

 

Zamieszczona na stronie internetowej Gminy Brzeźnica dokumentacja projektowa będąca podstawą wyceny robót nie jest kompletna. W obecnej formie obejmuje ona wyłącznie branżę architektoniczną co jest niewystarczające do przeprowadzenia prawidłowej wyceny robót, a tym samy złożenia oferty.

W związku z powyższym wnioskujemy:

1. Zamieszczenia na stronie pozostałej dokumentacji w formie elektronicznej bądź też wskazanie innego sposobu jej skutecznego otrzymania

 

Odpowiedź 1

Informujemy że na  stronie www.brzeznica w zakładce przetargi została zamieszczona kompletna  dokumentacja projektowa a z oryginałami dokumentacji można również zapoznać się w Urzędzie Gminy Brzeźnica w pok. 34 lub 35.

2. Zmiany daty złożenia oferty tj. przesunięcia jej o co najmniej 2 tygodnie w celu umożliwienia zaznajomienia się z przedmiotem zamówienia oraz przygotowania właściwej oferty.

 

Odpowiedź 2

Zamawiający  informuje, że przedłuża termin  składania ofert z dnia 26.02.2018r. na dzień 12.03.2018r. o godz.10:00. Termin otwarcia ofert na dzień 12.03.2018 r. o godz. 10:30 w budynku administracyjnym Gminy Brzeźnica, ul. Krakowska 109, 34-114 Brzeźnica,  pok. nr 3 /sala konferencyjna/.

Treść wyjaśnień ( odpowiedzi) udziela się z godnie z art. 38 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest dla Wykonawców wiążąca.

 

 

 

Do wiadomości :

- Wykonawca wg rozdzielnika

- strona internetowa

- a/a

Dokumentacja do pobrania:

1. SIWZpobierz
2. Dokumentacja projektowapobierz

 

Brzeźnica, dnia 22.02.2018

ZP.271.36.2018

 

Szanowni Wykonawcy
Odpowiedzi na zapytania do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( tekst jedn. Dz. U. z 2017r. poz. 1579 późn. zm.) informuję, że w dniu 16.02.2018r. wpłynęło  od Wykonawcy zapytanie do treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczące postępowania przetargowego na zadanie pn. „Utworzenie zaplecza – centrum komunikacji zbiorowej w Brzeźnicy poprzez przebudowę infrastruktury służącej obsłudze podróżnych”

Pytanie I

WSIWZ jest zapis poz. 5.1.2. 3)a) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności techniczne jeżeli wykaże, że:

Wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedno zadanie, obejmujące swym zakresem roboty budowlane polegające na budowie obiektów budowlanych (budynków) o kubaturze nie mniejszej niż 1600 m3 i wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) oraz nawierzchni  z kostki brukowej o powierzchni nie mniejszej niż 2000m3 i wartości brutto nie mniejszej niż 250 000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

Czy Inwestor wyrazi zgodę na zmianę – na w tym okresie, co najmniej jedno zadanie, obejmujące swym zakresem roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, nadbudowie lub remoncie obiektów budowlanych (budynków) o kubaturze nie mniejszej niż 1600mi wartości brutto nie mniejszej niż  500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) oraz nawierzchni  z kostki brukowej o powierzchni nie mniejszej niż 2000m3 i wartości brutto nie mniejszej niż 250 000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) i uzna referencje na nadbudowę, przebudowę budynku lub remoncie.

 

Odpowiedź I

Inwestor wyraża zgodę na zmianę tj. co najmniej jedno zadanie, obejmujące swym zakresem roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, nadbudowie lub remoncie obiektów budowlanych (budynków) o kubaturze nie mniejszej niż 1600mi wartości brutto nie mniejszej niż  500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100)

 

Pytanie II

Czy do oferty należy załączyć kosztorys, jeżeli tak to szczegółowy czy też uproszczony.

 

Odpowiedź II

Zamawiający nie wymaga złożenia do oferty kosztorysu.

Należy załączyć kosztorys zgodnie z pkt.  14.1 a  SIWZ, dopiero po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy składa: Kosztorys ofertowy, na ewentualność konieczności rozliczenia realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaniechania części robót lub ich nienależytego wykonania.

Należy złożyć kosztorys szczegółowy.

Pytanie III

Uprzejmie proszę o zamieszczenie na stronie projektu bud. Konstrukcja, inst.c.o, wod.-kan., inst. Elektrycznych, schematu wyposażenia szaf rozdzielczych, inst. teletechnicznej.

 

Odpowiedź  III

Na stronie www.brzeznica zostały zamieszczone projekty budowlane konstrukcje, instalacje c.o. wod-kan, elektryczne oraz schematy wyposażenia szaf rozdzielczych i instalacji teletechniczne.

 

Jednocześnie  Zamawiający  informuje, że przedłuża termin  składania ofert z dnia 26.02.2018r. na dzień 12.03.2018r. o godz.10:00. Termin otwarcia ofert na dzień 12.03.2018 r. o godz. 10:30 w budynku administracyjnym Gminy Brzeźnica, ul. Krakowska 109, 34-114 Brzeźnica,  pok. nr 3 /sala konferencyjna/.

Treść wyjaśnień ( odpowiedzi) udziela się z godnie z art. 38 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest dla Wykonawców wiążąca.

 

 

 

Do wiadomości :

- Wykonawca wg rozdzielnika

- strona internetowa

- a/a


Ogłoszenie nr 500039389-N-2018 z dnia 22-02-2018 r.

 

Brzeźnica:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 515942-N-2018 
Data: 08/02/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Brzeźnica, Krajowy numer identyfikacyjny 53781700000, ul. ul. Krakowska 109, 34114 Brzeźnica, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 033 8792029 wew. 51 lub 35, e-mailTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 033 879 20 92. 
Adres strony internetowej (url): 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: 
Numer sekcji: IV 
Punkt: 6.2. 
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Data:26/02/2018, godzina 10:00 
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Data:12/03/2018,godzina : 10:00

 


 

Brzeźnica, dnia 20.02.2018

ZP.271.36.2018

 

Szanowni Wykonawcy
Zapytania do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( tekst jedn. Dz. U. z 2017r. poz. 1579 późn. zm.) informuję, że w dniu 20.02.2018r. wpłynęły od wykonawcy zapytania do treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczące postępowania przetargowego na zadanie pn. „Utworzenie zaplecza – centrum komunikacji zbiorowej w Brzeźnicy poprzez przebudowę infrastruktury służącej obsłudze podróżnych”

Zamieszczona na stronie internetowej Gminy Brzeźnica dokumentacja projektowa będąca podstawą wyceny robót nie jest kompletna. W obecnej formie obejmuje ona wyłącznie branżę architektoniczną co jest niewystarczające do przeprowadzenia prawidłowej wyceny robót a tym samy złożenia oferty.

W związku z powyższym wnioskujemy:

  1. Zamieszczenia na stronie pozostałej dokumentacji w formie elektronicznej bądź też wskazanie innego sposobu jej skutecznego otrzymania
  2. Zmiany daty złożenia oferty tj. przesunięcia jej o co najmniej 2 tygodnie w celu umożliwienia zaznajomienia się z przedmiotem zamówienia oraz przygotowania właściwej oferty.

Zamawiający przygotowuje odpowiedzi, które po opracowaniu niezwłocznie zamieści na stronie internetowej (www.brzeznica.pl)


 

Brzeźnica, dnia 19.02.2018

ZP.271.36.2018

 

Szanowni Wykonawcy
Zapytania do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( tekst jedn. Dz. U. z 2017r. poz. 1579 późn. zm.) informuję, że w dniu 16.02.2018r. wpłynęły od wykonawcy zapytania do treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczące postępowania przetargowego na zadanie pn. „Utworzenie zaplecza – centrum komunikacji zbiorowej w Brzeźnicy poprzez przebudowę infrastruktury służącej obsłudze podróżnych”

Pytanie I

WSIWZ jest zapis poz. 5.1.2. 3)a) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności techniczne jeżeli wykaże, że:

Wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedno zadanie, obejmujące swym zakresem roboty budowlane polegające na budowie obiektów budowlanych (budynków) o kubaturze nie mniejszej niż 1600 m3 i wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) oraz nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni nie mniejszej niż 2000m3 i wartości brutto nie mniejszej niż 250 000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

Czy Inwestor wyrazi zgodę na zmianę – na w tym okresie, co najmniej jedno zadanie, obejmujące swym zakresem roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, nadbudowie lub remoncie obiektów budowlanych (budynków) o kubaturze nie mniejszej niż 1600mi wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) oraz nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni nie mniejszej niż 2000m3 i wartości brutto nie mniejszej niż 250 000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) i uzna referencje na nadbudowę, przebudowę budynku lub remoncie.

Pytanie II

Czy do oferty należy załączyć kosztorys, jeżeli tak to szczegółowy czy też uproszczony.

Pytanie III

Uprzejmie proszę o zamieszczenie na stronie projektu bud. Konstrukcja, inst.c.o, wod.-kan., inst. Elektrycznych, schematu wyposażenia szaf rozdzielczych, inst. teletechnicznej.

Zamawiający przygotowuje odpowiedzi, które po opracowaniu niezwłocznie zamieści na stronie internetowej (www.brzeznica.pl)

 


 

Ogłoszenie nr 515942-N-2018 z dnia 2018-02-08 r.

 

Gmina Brzeźnica: Utworzenie zaplecza – centrum komunikacji zbiorowej w Brzeźnicy poprzez przebudowę infrastruktury służącej obsłudze podróżnych

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak

Nazwa projektu lub programu 
Projekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM) z Działania 7.2 Transport kolejowy; Poddziałania 7.2.4 Infrastruktura dla obsługi podróżnych – SPR

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeźnica, krajowy numer identyfikacyjny 53781700000, ul. ul. Krakowska  109 , 34114   Brzeźnica, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 033 8792029 wew. 51 lub 35, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 033 879 20 92. 
Adres strony internetowej (URL): www.brzeznica.pl 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak 
www.brzeznica.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak 
www.brzeznica.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie

Nie 
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Tak 
Inny sposób: 
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych (Dz.U. z 2016r. poz. 1020) składadnie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustwy z dnia 23 listopada 2012r - Prawo pocztowe (Dz.U. poz.1529 oraz z 2015r. poz. 1830) osobiście lub za pośrednictwem posłańca 
Adres: 
Urząd Gminy Brzeźnica, 34-114 Brzeźnica , ul. Krakowska 109


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie zaplecza – centrum komunikacji zbiorowej w Brzeźnicy poprzez przebudowę infrastruktury służącej obsłudze podróżnych 
Numer referencyjny: ZP. 271.36.2018 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa zabytkowego Dworca kolejowego w Brzeźnicy i zagospodarowanie terenów do niego przylegających na centrum transportu komunikacji zbiorowej. Zakres rzeczowy inwestycji: Przebudowa budynku dworca kolejowego w zakresie wykonania: robót budowlanych (roboty murowe, izolacja pozioma ścian iniekcji krystalicznej ciśnieniowej, kominy, schody żelbetowe z parteru na piętro, roboty tynkarskie, wymiana konstrukcji i pokrycia dachu, stropy nad parterem, nad piętrem, stolarka i ślusarka budowlana, posadzki i okładziny ścian, roboty malarskie, elewacja), instalacje: c.o., wod.-kan., elektryczne, teletechniczne, tablica świetlna. Zagospodarowanie terenu wokół dworca polegające m.in. na: wykonaniu nowych miejsc postojowych (parkingów utwardzonych kostką brukową „Park&Ride”), wykonanie chodników, częściowe przebudowanie drogi zapewniającej dojazd do dworca, wkomponowanie zaplecza komunikacji autobusowej w teren dworca (odpowiednia lokalizacja i montaż nowej wiaty przystankowej), udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, stojaki rowerowe, system monitoringu, oświetlenie, mała architektura, zagospodarowanie terenów zielonych. 

II.5) Główny kod CPV: 45300000-0 
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

45400000-1

45200000-9

45233200-1

45330000-9

77310000-6

 

 

 

 

 

 

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)

Wartość bez VAT: 
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-11-14

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

   

2018-11-14


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału. 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału. 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: Wykonawca musi dysponować następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług: - co najmniej 1 osobą (kierownikiem robót) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. 2016 poz. 290 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278). która posiada min. 2- letnie doświadczenie. - co najmniej jedną osobą, która posiada min. 2 – letnie uprawnienia (kwalifikacje zawodowe) do kierowania robotami pozwalające na wykonywanie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branżach: sanitarnej, gazowej i elektrycznej - dla kierowników robót. Osoba kierująca robotami elektrycznymi winna dodatkowo posiadać kwalifikacje do wykonywania prac w zakresie urządzeń i instalacji na stanowiskach eksploatacji E i D. - Zakres wykonywanych przez nich czynności , z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ. - Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak 
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej, niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ Wykaz robót budowlanych, b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ – Wykaz osób. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzić będą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak 
Informacja na temat wadium 
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 30 000,00 zł. /słownie : trzydzieści tysięcy złotych 00/100/ 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 8.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
Nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 
Informacje dodatkowe: 
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 
Informacje dodatkowe: 
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena za całość zamówienia

60,00

Okres gwarancji

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Nie 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 
Informacje dodatkowe 

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 
Wstępny harmonogram postępowania: 
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 
Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Zmiany zostały określone w projekcie Umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 2018-02-26, godzina: 10:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
Wskazać powody: 
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> PLN 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Załączniki do pobrania : 

1. SIWZ + załącznikipobierz