!!!  UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT  !!!

 

Ogłoszenie nr 540123326-N-2019 z dnia 18-06-2019 r.

 

Brzeźnica:


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 557862-N-2019
Data: 06/06/2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Brzeźnica, Krajowy numer identyfikacyjny 53781700000000, ul. ul. Krakowska  109, 34-114  Brzeźnica, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 033 8792029 wew. 51 lub 35, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 033 879 20 92.
Adres strony internetowej (url): www.brzeźnica.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu : Data 2019-06-24, godzina 10:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu : Data 2019-07-03, godzina 10:00


 

Pytania i odpowiedzi nr 1

                                         
Brzeżnica, 17.06.2019r.

Oznaczenie sprawy: ZP.271.142.2019

 

Dot.:  Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym w miejscowości Sosnowice”

Zamawiający, Gmina Brzeźnica, informuje iż do w/w postępowania zostały złożone zapytania. Na podstawie art. 38. ust.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2018r poz.1986 z późn. zm.) Zamawiający przekazuje treść zapytań Wykonawcy wraz z odpowiedziami.

 

I. PYTANIA DOTYCZĄCE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH:

 

  1. Proszę o zamieszczenie schematu, lub podanie większej ilości danych dotyczących szafki odgromnikowej OG (wymiary, wyposażenie itd.)

Odp. w części  rysunku projektowego IE 6.1  oraz w  tabeli  przedmiaru robót dot. elektryki: Analiza indywidualna wyceny szafki z odgromnikami OG - w załączeniu

  1. Proszę o zamieszczenie schematu ideowego tablicy RG, z wyszczególnieniem elementów o które należy ją doposażyć (a które pozostają istniejące).

Odp. w rysunku projektowym IE 6.1  - w załączeniu

  1. Proszę o zamieszczenie schematu ideowego tablicy sali gimnastycznej T00. Brak schematu w projekcie.

Odp. w rysunku projektowym IE 7.1 , 7.2  oraz w przedmiarze robót tabela: Analiza indywidualna wyceny tablicy sali gimnastycznej- w załączeniu

  1. Czy tablica piętrowa T10 widoczna na rys. nr IE 5.1 (schemat zasadniczy zasilania) wchodzi w zakres zamówienia? Brak tej tablicy na rzucie piętra. Jeżeli tak, to proszę o zamieszczenie schematu ideowego tablicy piętrowej T10

Odp. na rysunku stan istniejący

  1. Proszę o zamieszczenie schematu ideowego tablicy kotłowni T01. Brak w projekcie.

Odp. w rysunku projektowym IE 8.1 - w załączeniu

  1. Proszę o zamieszczenie schematu ideowego szafki sterującej oświetleniem sali gimnastycznej  oznaczonej na rys. jako SO. Brak w projekcie.

Odp. w rysunku projektowym IE  7.2  - w załączeniu

  1. Proszę o podanie danych dotyczących tablicy wyników (wymiary, parametry).

Odp. pozycja 103 zestawienia materiałów w przedmiarze robót dot. elektryki

- w załączeniu

  1. W specyfikacji technicznej jest zapis: W projekcie do obliczeń natężenia oświetlenia przyjęto oprawy LED firmy LUG ze statecznikami elektronicznymi i oprawy Thorn Light. Proszę o zamieszczenie zestawienia oznaczeń opraw oświetleniowych zastosowanych w projekcie. W chwili obecnej symbole zastosowane w projekcie takie jak np. K/4W czy N/51W uniemożliwiają dokonanie jakiejkolwiek wyceny.

Odp. W tabeli  przedmiaru robót dot. elektryki: Zestawienie oznaczeń opraw oświetleniowych zastosowanych w projekcie  - w załączeniu

  1. Proszę o zamieszczenie projektu instalacji nagłaśniającej lub zamieszczenie opisu zawierającego parametry techniczne poszczególnych urządzeń (głośniki, wzmacniacz, mikrofon bezprzewodowy itd.)

Odp. W tabeli  przedmiaru robót dot. elektryki: Analiza indywidualna wyceny szafki multimedialnej zestawu nagłaśniającego - w załączeniu

  1. Proszę o zamieszczenie schematu szafy RACK z pom. nauczyciela , którą należy doposażyć z wyszczególnieniem elementów o które należy ją doposażyć (a które pozostają istniejące).

 Odp. W tabeli  przedmiaru robót dot. elektryki: Analiza indywidualna wyceny szafki multimedialnej zestawu nagłaśniającego - w załączeniu

  1.  Proszę o odpowiedź czy modernizacja istniejącego punktu dystrybucyjnego w sali komputerowej ma polegać wyłącznie na wykonaniu okablowania szkieletowego za pomocą światłowodu 4 żyłowego wielomodowego OM3 oraz na poprawie transmisji sygnału telefonicznego za pomocą oprzewodowania kategorii nie gorszej niż UTP 3e?

Odp. W tabeli  przedmiaru robót dot. elektryki: Analiza indywidualna wyceny rozbudowy Głównego Punktu Dystrybucyjnego w pracowni komputerowej - w załączeniu

  1. Proszę o podanie dokładnych parametrów kamer wewnętrznych kopułkowych.

Odp.  Parametry kamer podane w pozycji  11.18. przedmiaru robót

  1. Proszę o podanie dokładnych parametrów kamer zewnętrznych tubowych.

Odp.  Parametry kamer podane w pozycji  11.17. przedmiaru robót

  1. Proszę o podanie dokładnych parametrów projektorów, które należy zamontować w pomieszczeniu szkoleń.

Odp.  Parametry projektorów (2 szt.) podane w pozycji  45 Tabeli: Zestawienia materiałów w przedmiarze robót - w załączeniu

 

II.PYTANIA DOTYCZĄCE WYPOSAŻENIA SPORTOWEGO, STOLARKI OKIENNEJ  I  DRZWIOWEJ I WENTYLACJI:

 

  1. Dot. konstrukcji podwieszanej koszykówki oraz przewodów wentylacyjnych na Sali sportowej. Proszę o odpowiedź, czy dźwigary drewniane stanowiące konstrukcję nośną dachu zostały tak zaprojektowane, aby przenosić obciążenie związane z konstrukcją koszykówki (wykonaną z profili stalowych zamkniętych, która umożliwia opuszczanie i podnoszenie tablic) oraz przewodami wentylacyjnymi?

Odp. Parametry techniczne wynikają z projektu budowlanego ponadto winny uwzględniać wszystkie obciążenia.

  1. Proszę o zamieszczenie zestawienia stolarki drzwiowej i okiennej.

Odp.  W załączeniu zestawienia stolarki okiennej i drzwiowej

W związku z powyższym oraz ze względu na ryczałtowy charakter zamówienia, złożoność tematu i związaną z tym znaczną ilością dokumentacji przetargowej, z którą Wykonawca musi się zapoznać i na jej podstawie dokonać wyceny, a także krótki okres przygotowania oferty (obejmujący okres uroczystości „Bożego Ciała”) zwracam się z prośbą o przesunięcie terminu składania ofert o okres umożliwiający dokonanie rzetelnej wyceny przedmiotu zamówienia.  

W związku z dokonaną zmianą treści SIWZ Zamawiający przedłuża termin składania i otwarcia ofert na dzień 03.07.2019 r. Godziny i miejsce składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie.

Na skutek powyższej zmiany podpunkty 11.1 i 11.2 w punkcie  11  SIWZ  otrzymują następujące brzmienie:

  1. 11.1.Miejsce i termin składania ofert:
    1. a)miejsce składania ofert: Urząd Gminy Brzeźnica, ul. Krakowska 109, 34 - 114 Brzeźnica, woj. Małopolskie pokój nr 8,/dziennik podawczy/
  2. b)termin składania ofert: do dnia 3.07.2019 r., do godz. 10:00
    1. 11.2.Miejsce i termin otwarcia ofert:
      1. a)miejsce otwarcia ofert: Urząd Gminy Brzeźnica, ul. Krakowska 109, 34 - 114 Brzeźnica, woj. Małopolskie pokój nr 3, /sala konferencyjna/
  3. b)termin otwarcia ofert: w dniu 3.07.2019 r. o godz. 10:30.

Zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia są wiążące dla wszystkich Wykonawców i należy je uwzględnić przy sporządzaniu oferty.

 

Załączniki do pytań i odpowiedzi nr 1 :

 

1. Przedmiar robót wraz z załącznikami - elektryka salapobierz
2. Uzupełnienie projektu elektrycznegopobierz
3. Zestawienie Stolarki Drzewnejpobierz

 

 

 

 


 

 

Pytania i odpowiedzi nr 2

 

                                                    Brzeźnica, 17.06.2019 r.

Oznaczenie sprawy: ZP.271.142.2019

Firma Budowlana SIKORA

34-400 Nowy Targ

os. Niwa 103 A

Dot.: Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym w miejscowości Sosnowice”

Zamawiający, Gmina Brzeźnica, informuje iż do w/w postępowania zostały złożone zapytania. Na podstawie art. 38. ust.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2018r poz.1986 z późn. zm.) Zamawiający przekazuje treść zapytań Wykonawcy wraz z odpowiedziami.

I.PYTANIA DO ROBÓT BUDOWLANYCH:

  1. Na rys. K1 jest zapis: Grunty pod projektowanym fundamentem, do głębokości zalegania stropu warstwy nośnej….należy wymienić na grunt niespoisty (pospółka lub tłuczeń).. Proszę o zamieszczenie badań podłoża gruntowego wraz z przekrojami warstw geotechnicznych w wykonanych otworach badawczych lub potwierdzenie, że grubość warstwy gruntu, którą należy wymienić na pospółkę wynosi 30cm, jak oznaczono na przekroju warstw „E” rys. A5.

   Odp. w załączeniu badania podłoża gruntowego.

 

 

Załączniki do pytań i odpowiedzi nr 2 :

 

1. Badania podłoża gruntowegopobierz

 

 


 

 

 

 

Ogłoszenie nr 557862-N-2019 z dnia 2019-06-06 r.

 

 

Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty >> poprawna wersja >> pobierz

 

 

Gmina Brzeźnica: Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym w miejscowości Sosnowice
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeźnica, krajowy numer identyfikacyjny 53781700000000, ul. ul. Krakowska  109 , 34-114  Brzeźnica, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 033 8792029 wew. 51 lub 35, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 033 879 20 92.
Adres strony internetowej (URL): www.brzeźnica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.brzeźnica.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.brzeźnica.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych (Dz.U. z 2016r. poz. 1020) składadnie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r - Prawo pocztowe (Dz.U. poz.1529 oraz z 2015r. poz. 1830) osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Brzeźnica, 34-114 Brzeźnica , ul. Krakowska 109


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym w miejscowości Sosnowice
Numer referencyjny: ZP.271.142.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oraz rozbudowa budynku szkoły o pomieszczenia sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym wraz z instalacjami, rozbiórka i budowa nowego szczelnego bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe oraz rozbiórka i budowa nowego przyłącza gazu DN 32 PE. Inwestycja zlokalizowana przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej, na działce nr ewid.: 474/1 położonej w miejscowości Sosnowice, ul. Szkolna 1, gmina Brzeźnica, powiat wadowicki, województwo małopolskie. 3.1 Zakres rzeczowy inwestycji: 3.1 Przebudowa oraz rozbudowa budynku szkoły o salę gimnastyczną o powierzchni użytkowej 695,5m2 (w tym sala do ćwiczeń o powierzchni 513,9 m2 wymiary: 29,20 m x 17,60 m) oraz zaplecze socjalne i szatniowe) w tym, między innymi: - roboty konstrukcyjno – budowlane - roboty instalacyjne: ( instalacje : wod-kan, gazowa, centralnego ogrzewania, elektryczna, wentylacji mechanicznej, p.poż.) - przebudowa przyłącza wodociągowego - rozbiórka i budowa nowego szczelnego bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe - rozbiórka i budowa nowego odcinka instalacji przyłączeniowej kanalizacji sanitarnej. - zakup i montaż instalacji przyzywowej dla niepełnosprawnych, systemu detekcji gazu, systemu nagłaśniającego sali oraz monitoringu - zakup i montaż infrastruktury towarzyszącej (bramki do piłki ręcznej, zestaw do siatkówki, kosze z tablicami, drabinki gimnastyczne, materace gimnastyczne, kozioł, odskocznia, skrzynia gimnastyczna, kotary, ławki - wyposażenie zaplecza szatniowego, stojaki rowerowe)

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

 

Kod CPV
45300000-0
45331000-6
45332000-3
45332400-7
45333000-0
45100000-8
45200000-9
45400000-1
45231400-9
45310000-3
45311100-1
45312000-7
32421000-0
45314000-1
32340000-8



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-08-10

 

Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
   2020-08-10


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi dysponować następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług: - co najmniej 1 osobą (kierownikiem robót) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. 2016 poz. 290 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278). -co najmniej jedną osobą do kierowania robotami pozwalające na wykonywanie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branżach: sanitarnej, gazowej i elektrycznej - dla kierowników robót. Osoba kierująca robotami elektrycznymi winna dodatkowo posiadać kwalifikacje do wykonywania prac w zakresie urządzeń i instalacji na stanowiskach eksploatacji E i D. -Zakres wykonywanych przez nich czynności , z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ. -Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej, niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ Wykaz robót budowlanych, b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ – Wykaz osób. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzić będą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 30 000,00 zł. /słownie : trzydzieści tysięcy złotych 00/100/ 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 8.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 4.1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

 

KryteriaZnaczenie
Cena za całóść zamówienia60,00
Okres gwarancji40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany zostały określone w projekcie Umowy - załącznik nr 8 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PLN
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Załączniki do pobrania:  

 

1. SIWZ i załączniki od 1 do 11 pobierz