Pytania i odpowiedzi nr 2

 

 

Brzeżnica, 19.06.2019r.

Oznaczenie sprawy: ZP.271.150.2019

 

Dot.: Urządzenie placu zabaw w ramach realizacji zadania pn.” Utworzenie nowych miejsc w publicznym żłobku „Kącik dla Maluszka” w Brzeźnicy

Zamawiający, Gmina Brzeźnica, informuje iż do w/w postępowania zostały złożone zapytania. Na podstawie art. 38. ust.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2018r poz.1986 z późn. zm.) Zamawiający przekazuje treść zapytań Wykonawcy wraz z odpowiedziami.

  1. W związku z licznymi w ostatnim czasie sytuacjami oferowania przez wykonawców branżowych urządzeń niezgodnych ze specyfikacją określoną przez zamawiającego, wynikających z braku konieczności dostarczenia na etapie oferty kart technicznych poszczególnych urządzeń,co w ostateczności prowadzi do dostarczenia urządzeń niespełniających wymagań technicznych, które wraz ze strefami bezpieczeństwa nie mieszczą się w projektowanych obszarach, którymi dysponuje zamawiający zwracamy się z prośbą o wprowadzenie wymogu dołączenie kart technicznych urządzeń do oferty.

- Odp. zmieniono rodzaj nawierzchni, w załączeniu przedmiar korygujący

Zamawiający nie wprowadza zmian do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym zakresie.

Karty danych technicznych wymagane będą od Wykonawcy przed zamontowaniem urządzeń na placu zabaw.

 

 

 


Pytania i odpowiedzi nr 1

 

 

Brzeżnica, 18.06.2019r.

Oznaczenie sprawy: ZP.271.150.2019

 

Dot.: Urządzenie placu zabaw w ramach realizacji zadania pn.” Utworzenie nowych miejsc w publicznym żłobku „Kącik dla Maluszka” w Brzeźnicy

 

Zamawiający, Gmina Brzeźnica, informuje iż do w/w postępowania zostały złożone zapytania. Na podstawie art. 38. ust.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2018r poz.1986 z późn. zm.) Zamawiający przekazuje treść zapytań Wykonawcy wraz z odpowiedziami.

 

  1. Czy zamawiający może określić grubość nawierzchni SBR jaka ma być zamontowana na Placu zabaw

- Odp. zmieniono rodzaj nawierzchni, w załączeniu przedmiar korygujący

  1. Czy kolor nawierzchni SBR jest dowolny

- Odp. zmieniono rodzaj nawierzchni, w załączeniu przedmiar korygujący

  1. Jaką podbudowę pod nawierzchnie przewiduje zamawiający

- Odp. zmieniono rodzaj nawierzchni, w załączeniu przedmiar korygujący

Zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia są wiążące dla wszystkich Wykonawców i należy je uwzględnić przy sporządzaniu oferty.                                                                                         

 

Załączniki do pytań i odpowiedzi nr 1 :

 

1. Przedmiar Plac zabawpobierz

 

 

 


Ogłoszenie nr 560212-N-2019 z dnia 2019-06-12 r.

 

Gmina Brzeźnica: Urządzenie placu zabaw w ramach realizacji zadania pn.” Utworzenie nowych miejsc w publicznym żłobku „Kącik dla Maluszka” w Brzeźnicy


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeźnica, krajowy numer identyfikacyjny 53781700000000, ul. ul. Krakowska  109 , 34-114  Brzeźnica, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 033 8792029 wew. 51 lub 35, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 033 879 20 92.
Adres strony internetowej (URL): www.brzeznica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.brzeźnica.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.brzeźnica.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Na adres : Urząd Gminy Brzeźnica ul. Krakowska 109 , 34-114 Brzeźnica

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Urządzenie placu zabaw w ramach realizacji zadania pn.” Utworzenie nowych miejsc w publicznym żłobku „Kącik dla Maluszka” w Brzeźnicy
Numer referencyjny: ZP.271.150.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Urządzenie placu zabaw w ramach realizacji zadania pn.” Utworzenie nowych miejsc w publicznym żłobku „Kącik dla Maluszka” w Brzeźnicy w ramach realizacji zadania dofinansowanego z resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+”. Zakres robót obejmuje : 1. Ogrodzenie placu zabaw 1.1. Rozbiórka ogrodzenia z siatki wraz z cokołem betonowym oraz bram i furtek - 87,8 mb 1.2. Przesadzenie krzewu ozdobnego - 1 szt. 1.3. Montaż ogrodzenia systemowego panelowego z prętów fi:5 mm ZN+PVC wys. 1,53 m - 67,9 mb 1.4. Podmurówka prefabrykowana wys. 20 cm - deska betonowa ogrodzenia 239x20 cm typu Ramka, łączniki deski proste, narożne i końcowe - 67,9 mb 1.5. Brama panelowa 4,0x1,73 m dwuskrzydłowa cynkowana ogniowo i malowana proszkowo, otwierana ręcznie, (panel przetłaczany 3D z pręta fi:5mm, słupki przybramowe) - 1 kpl 1.6. Furtki panelowe 1,20x1,73 m cynkowane ogniowo i malowane proszkowo, zamek z klamkami (panel przetłaczany 3D z pręta fi:5mm, słupki) - 3 kpl 2. Plac zabaw 2.1. Demontaż wszystkich istniejących urządzeń - 1 kpl 2.2. Wyrównanie terenu i wykonanie podsypki piaskowej o średniej grub. 5 cm - 598,0 m2 2.3. Nawierzchnia bezpieczna gumowa SBR - 598,0 m2 2.4. Montaż zestawu zabawowego nr 17 (HD18-122A):słupy nośne stalowe - 30szt, o średnicy 114mm, ocynkowane i malowane proszkowo, ślizgi zjeżdżalni, daszki, elementy dekoracyjne wykonane z tworzywa sztucznego LLDPE, podesty wykonane ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo o strukturze antypoślizgowej, montaż elementów za pomocą obejm zaciskowych aluminiowych. Zestaw zawierający następujące elementy: zjeżdżalnia tubowa zamknięta, spiralna składająca sie z modułów w kolorach żółty, niebieski i przezroczysty; zjeżdżalnia otwarta kręta w kolorze czerwonym, zjeżdżalnia otwarta prosta podwójna w kolorze czerwonym, zjeżdżalnia mniejsza otwarta żółta podwójna w kolorze żółtym, zjeżdżalnia otwarta spiralna w kolorze niebieskim, zjeżdżalnia tubowa zamknięta prosta w kolorach modułów żółty, pomarańczowy, czerwony, zjeżdżalnia tubowa zamknięta kręta w kolorach modułów żółty, zielony, przezroczysty; dwa daszki w kształcie zwierząt: pomarańczowy i niebieski, gra kółko i krzyżyk w kolorach zielony, żółty, czerwony, ławeczka w kolorze żółtym, schodki wejściowe niebieskie z tworzywa LLDPE, schodki wejściowe pomarańczowe z tworzywa LLDPE, schodki wejściowe metalowe z poręczami pomarańczowymi z tworzywa LLDPE, schodki wejściowe stalowe z barierkami stalowymi metalowymi, schodki łączące podesty stalowe z barierkami zielonymi stalowymi - 2szt, ścianka wspinaczkowa wejściowa z tworzywa LLDPE pomarańczowa, drabinka wejściowa stalowa, tunel linowy łączący podest niski oraz podest wysoki umieszczony bezpośrednio nad nim, tunel linowy skośny łączący podest średni z podestem wysokim, pochylnia zadaszona łącząca podest niski z podestem średnim, podest niski trójkątny, podest średni podwójny, podest niski podwójny, mostek z zabudową boczną zieloną w kształcie zwierząt, podest niski, podest wysoki, podest średni potrójny, podest wysoki sześciokątny umieszczony nad podestem niskim sześciokątnym, wejście strażackie, domek sklepik, panel zegar - 2szt, panel bulaj - 2szt. panel w kształcie zwierząt - 5szt, panel zjeżdżalni goryl, panel zjeżdżalni słoń, zakończenie słupów nośnych - drzewko- 5szt, kwiatek - 2szt, balon - 3szt, owad - 1szt.; lub równoważny - 1 kpl 2.5. Montaż tablicy informacyjnej/regulamin z wykonaniem fundamentu - Regulamin placu zabaw - tablica stalowa 50cmx70cm o zagiętych krawędziach i zaokrąglonych narożnikach, montaż na dwóch słupkach stalowych - 1 kpl 2.6. Montaż sprężynowca z wykonaniem fundamentu - 2 kpl 2.7. Montaż ławki z oparciem stałej z wykonaniem fundamentu - ławka z oparciem stała dług. 1,80 m (konstrukcja stalowa malowana proszkowo, siedzisko i oparcie drewniane) - 3 kpl 2.8. Montaż kosza ulicznego na śmieci z wykonaniem fundamentu - poj. 35 l, kosz z blachy perforowanej, daszek, słupek, malowane proszkowo - 1 kpl 2.9. Wykonanie chodnika z kostki beton. gr. 6 cm szer. 1,5 m + obrzeża beton. 6x20 cm po obu stronach chodnika - 23,14 mb 3.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej SIWZ), tj. dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót.
II.5) Główny kod CPV: 45112700-2
Dodatkowe kody CPV:

 

Kod CPV
92000000-1
37535200-9

 

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-08-15

 

Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
   2019-08-15


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonał, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej jedną inwestycję o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych), polegającą na budowie, przebudowie, modernizacji placu zabaw o wartości co najmniej 300 000 zł brutto.
Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami: Kierownik budowy (1 osoba) – posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

 

KryteriaZnaczenie
Cena za całóść zamówienia60,00
Okres gwarancji jakości40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:

Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.: 1) w przypadku zmian osób funkcyjnych, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, 2) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT , 3) ponadto wystąpienie warunków atmosferycznych niesprzyjających w realizacji umowy trwających dłużej niż 5 dni może być podstawą do zmiany umowy.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Załączniki do pobrania:

 

1. SIWZ oraz załączniki od 1 do 5pobierz