Ogłoszenie nr 510151509-N-2019 z dnia 22-07-2019 r.
Gmina Brzeźnica: Urządzenie placu zabaw w ramach realizacji zadania pn.” Utworzenie nowych miejsc w publicznym żłobku „Kącik dla Maluszka” w Brzeźnicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560212-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brzeźnica, Krajowy numer identyfikacyjny 53781700000000, ul. ul. Krakowska 109, 34-114 Brzeźnica, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 033 8792029 wew. 51 lub 35, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 033 879 20 92.
Adres strony internetowej (url): www.brzeznica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Urządzenie placu zabaw w ramach realizacji zadania pn.” Utworzenie nowych miejsc w publicznym żłobku „Kącik dla Maluszka” w Brzeźnicy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.150.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest Urządzenie placu zabaw w ramach realizacji zadania pn.” Utworzenie nowych miejsc w publicznym żłobku „Kącik dla Maluszka” w Brzeźnicy w ramach realizacji zadania dofinansowanego z resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+”. Zakres robót obejmuje : 1. Ogrodzenie placu zabaw 2. Plac zabaw 2.1. Demontaż wszystkich istniejących urządzeń - 1 kpl 2.2. Wyrównanie terenu i wykonanie podsypki piaskowej o średniej grub. 5 cm - 598,0 m2 2.3. Nawierzchnia bezpieczna gumowa SBR - 598,0 m2 2.4. Montaż zestawu zabawowego nr 17 (HD18-122A):słupy nośne sta-lowe - 30szt, o średnicy 114mm, ocynkowane i malowane proszkowo, ślizgi zjeżdżalni, daszki, elementy dekoracyjne wykonane z tworzywa sztucznego LLDPE, podesty wykonane ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo o strukturze antypoślizgowej, montaż elementów za pomocą obejm zaciskowych aluminiowych. , 3. Montaż tablicy informacyjnej/regulamin z wykonaniem fundamentu - Regulamin placu zabaw - tablica stalowa 50cmx70cm o zagiętych krawędziach i zaokrąglonych narożnikach, montaż na dwóch słupkach stalowych - 1 kpl 2.6. Montaż sprężynowca z wykonaniem fundamentu - 2 kpl 2.7. Montaż ławki z oparciem stałej z wykonaniem fundamentu - ławka z oparciem stała dług. 1,80 m (konstrukcja stalowa malowana proszkowo, siedzisko i oparcie drewniane) - 3 kpl 2.8. Montaż ko-sza ulicznego na śmieci z wykonaniem fundamentu - poj. 35 l, , 4. Wykonanie chodnika z kostki beton. gr. 6 cm szer. 1,5 m + obrzeża beton. 6x20 cm po obu stronach chodnika - 23,14 mb 3.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej SIWZ), tj. dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 92000000-1
Dodatkowe kody CPV: 37535200-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 256624.16
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ATUT Tomasz Skiba
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Leśmian 5
Kod pocztowy: 62-050
Miejscowość: Mosina
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 288600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 288600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 290000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.