Brzeźnica, dnia 16.12.2024 r.

 

ZP.271.481.2024

 

 

Zaproszenie do składania ofert

Postępowanie prowadzone z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku t. j. (Dz. U. 2024 r. poz. 1320).

 

Urząd Gminy Brzeźnica, przyjmuje oferty cenowe na:

„Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych o kodzie 20 03 01  z nieruchomości będących w zarządzie Gminy Brzeźnica”

 

 

1. Nazwa i adres zamawiającego:

 

Gmina Brzeźnica,

ul. Krakowska 109,

34-114 Brzeźnica

 

2. Opis przedmiotu zamówienia:

 

CPV – 90511000-2 – usługi wywozu odpadów

CPV – 90512000-9 – usługi transportu odpadów

CPV – 90533000-2 – usługi gospodarki odpadami

CPV – 90500000-2 – usługi związane z odpadami

CPV – 90514000-3 – usługi recyklingu odpadów

2.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych o kodzie 20 03 01 z kontenerów:

  1. KP7 należącego do Urzędu Gminy Brzeźnica zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ścieków w Brzezince ul. Promowa 57 - Zamawiający planuje realizację 15 usług zgłoszonych telefonicznie Wykonawcy.
  2. Cmentarz komunalny w Tłuczani - kontener o poj. 7m3 - Zamawiający planuje realizację 12 usług zgłoszonych telefonicznie Wykonawcy.
  3. Cmentarz komunalny w Łączanach - kontener o poj. 7m3 - Zamawiający planuje realizację 12 usług zgłoszonych telefonicznie Wykonawcy.
  4. Cmentarz komunalny w Chrząstowicach – kontener 1,1m3 - Zamawiający planuje realizację 15 usług zgłoszonych telefonicznie Wykonawcy.
  5. Pawilon sportowy w Kossowej ul. Zygmunta Jaworskiego 3 – pojemnik 0,24m3 - Zamawiający planuje realizację 1 raz na miesiąc (12 usług)
  6. Budynek Urzędu Gminy w Brzeźnicy ul. Krakowska 109 – kontener o poj. 1,1m3 - Zamawiający planuje realizację co 2 tygodnie w miesiącu (24 usługi)
  7. Budynek Centrum Medyczno – Rehabilitacyjnego ul. Ks.E. Łudzika 1 - kontener o poj. 1,1m3 - Zamawiający planuje realizację 1 raz na miesiąc (12 usług)
  8. W razie dodatkowej potrzeby z obiektów wymienionych w pkt. 5 – 8 worek o pojemności 0,12m3 odpadów zmieszanych o kodzie 20 03 01

2.2. Usługa w pkt. 1 - 4 winna być wykonana do 2 dni roboczych po telefonicznym zgłoszeniu.

2.3. Usługi w pkt. 5 – 8 winny być wykonane zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów.

2.4. Usługi odbioru i zagospodarowania odpadów są wartościami prognozowanymi i mogą ulec zmniejszeniu, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

2.5. Zamawiający dopuszcza sytuację, iż w trakcie realizacji zamówienia ilości usług do odbioru i zagospodarowania odpadów będą większe, niż jest to prognozowane.

Wykonawca zobowiązany jest w takiej sytuacji do odbierania i zagospodarowywania większej ilości usług po cenie wskazanej w ofercie i zostaną wprowadzone zmiany aneksem.

 

3. Pozostałe wymagania

 

- wymaga się od oferenta wpisu w rejestrze BDO

- dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

- wymaga się posiadania aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych

 

4. Termin realizacji zamówienia:

Od 01 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.

 

5. Istotne warunki i odbiór przedmiotu zamówienia:

 

Podstawą zapłaty jest prawidłowo wystawiona faktura płatna przelewem w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego.

 

6. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty

 

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załączonego wzoru (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).

Formularz ofertowy powinien być:

- opatrzony pieczątką firmową,

- posiadać datę sporządzenia,

- zawierać adres lub siedzibę Oferenta,

- podpisana przez Oferenta

  1. O wyborze oferty będzie decydować całkowita cena brutto.
  2. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

Cena 100%

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferenta, który przedstawi najkorzystniejsza ofertę.
  1. Wybrany Wykonawca zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy.
  2. Niedopełnienie obowiązku podpisania umowy lub niedostarczenie wymaganych dokumentów do podpisania umowy w terminie zostanie uznane za uchylanie się od jej podpisania. W takim wypadku Zamawiający dokona wyboru innego Wykonawcy.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia zapytania ofertowego bez dokonania wyboru oferty bez podania przyczyny. W przypadku takiego rozstrzygnięcia, zostają o nim zawiadomieni wszyscy, którzy złożyli ofertę.
  4. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

9. Miejsce i termin składania oferty cenowej:

 

Załączony formularz Nr 1 do zaproszenia do składania ofert należy wypełnić i złożyć osobiście z dopiskiem „Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych o kodzie 20 03 01 z nieruchomości będących w zarządzie Gminy Brzeźnica” na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Brzeźnica, 34-114 Brzeźnica ul. Krakowska 109 lub :

- przesłać na adres Urzędu Gminy Brzeźnica, 34-114 Brzeźnica ul. Krakowska 109

- faksem (33) 879 20 92,

- e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W terminie do dnia 30.12.2024 r. do godziny 15:30

 

Oferta otrzymana po wyznaczonym przez zamawiającego terminie podanym powyżej zostanie zwrócona wykonawcy bez jej otwarcia. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 


10. Ochrona danych osobowych – RODO.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej „RODO” informujemy, że:

 

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej „RODO” informujemy, że:

2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Brzeźnica reprezentowana przez Wójta, z siedzibą Urzędu przy ulicy Krakowskiej 109, 34-114 Brzeźnica.

3. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można uzyskać pod adresem poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub tradycyjnie, pisząc na adres siedziby Administratora.

4. Dane osobowe pozyskaliśmy bezpośrednio od Pani/Pana, a w przypadku kiedy dane nie pochodzą od osoby, której te dane dotyczą są one pozyskane od kontrahenta, oferenta. 

5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania dotyczącego zapytania ofertowego pn. „ Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych o kodzie 20 03 01 z nieruchomości będących w zarządzie Gminy Brzeźnica” i wyłonienia wykonawcy oraz zawarcia i wykonywania umowy, a także wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w tym obowiązków podatkowych i księgowo-rachunkowych związanych z ewentualną realizacją umowy oraz innych obowiązków prawnych, również w celu ewentualnego dochodzenia i ustalania roszczeń oraz obrony przed roszczeniami. Następnie Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów.

6. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest dążenie do zawarcia umowy i wykonanie jej postanowień oraz wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, a także realizacja prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO).

7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą tylko osoby lub podmioty uprawnione do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa, w tym na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej, lub stosownych umów podpisanych z Administratorem i przetwarzających dane osobowe na jego polecenie.

8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres postępowania, czas trwania umowy, do momentu przedawnienia roszczeń oraz przez obowiązkowy okres wskazany przepisami prawa tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a w przypadku gdy czas trwania umowy przekracza 4 lata, to okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

9. Na zasadach i w granicach określonych przepisami prawa posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania. Skorzystanie z prawa do sprostowania lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania, ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników, przy czym zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.

10. W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

11. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne w celu udziału w postępowaniu i ewentualnego zawarcia i wykonywania umowy. Niepodanie danych uniemożliwi dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może odrzuceniem jego oferty.

12. Pani/Pana dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

13. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

 

Załączniki:

 

  1. Formularz ofertowy >> pobierz