Ogłoszenie Nr GCUW.1110.1.2020
Data ukazania się ogłoszenia: 10 wrzesień 2020 r.
WÓJT GMINY BRZEŹNICA
UL. KRAKOWSKA 109
34 -114 BRZEŹNICA
ogłasza nabór na stanowisko: DYREKTOR PUBLICZNEGO ŻŁOBKA W CHRZĄSTOWICACH
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (formalne):
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1282) określonych dla kierowniczych stanowisk urzędniczych;
- wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi albo co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi (art. 13 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 – (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 326 z późn. zm.);
- kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub nie został skazany prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne;
- kandydatem może być osoba, która:
- daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
- wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
- posiadanie kwalifikacji:
- pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo - wychowawczego, pedagoga społeczno - wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub
- ukończone studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno - pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza lub
- odbyte nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenia z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiadanie co najmniej wykształcenia wyższego na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem, i odbyte 80 - godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności;
- znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania środków unijnych i innych środków pozabudżetowych;
- gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji;
- znajomość aktów prawnych dotyczących opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, kodeks pracy, przepisów bhp i przeciwpożarowych;
- znajomość Statutu Publicznego Żłobka w Chrząstowicach;
- znajomość zasad rachunkowości budżetowej;
- umiejętność kierowania zespołem pracowników, myślenia strategicznego, delegowania zadań;
- dyspozycyjność;
- samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność;
- odporność na stres;
- wysoka kultura osobista, komunikatywność;
- dobra organizacja pracy;
- biegła znajomość obsługi komputera.
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- Organizowanie i kierowanie bieżącą działalnością Żłobka.
- Zapewnienie należytego stanu higieniczno - sanitarnego Żłobka oraz bezpiecznych warunków pracownikom i wychowankom Żłobka.
- Dokonywanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników Żłobka.
- Realizacja zadań statutowych oraz właściwe gospodarowanie środkami finansowymi określonymi w rocznym planie finansowym Żłobka i ponoszenie odpowiedzialności za jego prawidłowe wykonanie.
- Prawidłowe gospodarowanie powierzonym mieniem zgodnie z przepisami ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o gospodarce nieruchomościami i zapewnienie jego należytej ochrony jak również jego właściwe wykorzystanie.
- Stwarzanie warunków do harmonijnego rozwoju psychofizycznego dzieci poprzez aktywne działania prozdrowotne.
- Należyte planowanie, organizowanie pracy żłobka i usprawnianie jego organizacji.
- Zapewnianie pomocy pracownikom w realizacji ich zadań i doskonaleniu zawodowym.
- Prowadzenie stałego nadzoru nad należytym wykonaniem obowiązków służbowych przez podległych pracowników.
- Współpraca z rodzicami.
- Współdziałanie z organem prowadzącym oraz innymi jednostkami organizacyjnymi i instytucjami,
- Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczegółowych.
- Praca z dziećmi w charakterze opiekuna.
- Budowanie pozytywnego wizerunku jednostki i doskonalenie standardów opieki w żłobku.
4. WYMAGANE DOKUMENTY:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV);
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, umiejętności;
- kopia świadectw pracy potwierdzających zatrudnienie;
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
- oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o niefigurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne;
- oświadczenie o rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
- oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz że władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
- oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1282).
Uwaga !
Kserokopie dokumentów winny być poświadczone przez kandydata „za zgodność z oryginałem”, data i podpis kandydata.
Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
5. WARUNKI PRACY:
- Wymiar czasu pracy - 1/8 etatu, planowana data zatrudnienia: 01.10.2020 r.
- Praca na stanowisku zarządzającym, decyzyjnym, wymagająca odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu, kształtowania dobrych relacji interpersonalnych.
- Praca o charakterze administracyjnym, siedząca, chodząca, wymagająca kontaktów z instytucjami i innymi jednostkami w zakresie realizacji zadań.
- Siedziba Publicznego Żłobka znajduje się: Chrząstowice 34, 34 - 114 Brzeźnica.
6. INFORMACJA:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Publicznym Żłobku w Chrząstowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.
7. SKŁADANIE OFERT:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Gminnym Centrum Usług Wspólnych w Brzeźnicy lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Gminne Centrum Usług Wspólnych w Brzeźnicy, ul. Krakowska 111, 34 – 114 Brzeźnica (liczy się data wpływu do Gminnego Centrum Usług Wspólnych w Brzeźnicy) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Publicznego Żłobka w Chrząstowicach” do dnia 22 września 2020 r. do godziny 15:00.
Oferty, które wpłyną do Gminnego Centrum po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub na wskazany adres e - mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
8. INFORMACJE DODATKOWE:
Komisja powołana przez Wójta Gminy Brzeźnica działa dwuetapowo:
I etap – ustalenie listy kandydatów spełniających wymogi formalne, dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – merytoryczna ocena kandydatów na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej z zakresu zagadnień określonych w pkt 2 i 3 niniejszego ogłoszenia o naborze.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona niezwłocznie na stronie internetowej gminy (www.brzeznica.pl), w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Brzeźnica, ul. Krakowska 109, 34 – 114 Brzeźnica.
9. KLAUZULA INFORMACYJNA:
- Administratorem Pani/Pana danych jest Gmina Brzeźnica reprezentowana przez Wójta, z siedzibą przy ulicy Krakowskiej 109, 34 - 114 Brzeźnica.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można uzyskać elektronicznie, pisząc na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. pisemnie na adres siedziby Administratora.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko: Dyrektora Publicznego Żłobka w Chrząstowicach.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest spełnienie przez Administratora ciążących na nim obowiązków prawnych określonych w szczególności ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, podjęcie działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, a w zakresie danych osobowych wykraczających poza wskazane w Kodeksie Pracy, a samodzielnie udostępnionych przez Panią/Pana Administratorowi, na podstawie dobrowolnie wyrażonej zgody.
- Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem i na jego polecenie, m. in.: dostawcy usług teleinformatycznych. W przypadku wybrania Pani/Pana jako najlepszego kandydata, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru obejmująca Pani/Pana imię, nazwisko i miejsce zamieszkania będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu, a odbiorcami mogą być osoby zapoznające się z tą tablicą oraz korzystające z ww. strony internetowej.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego, a w przypadku wybrania Pani/Pana jako najlepszego kandydata, upowszechnienie określonych Pani/Pana danych osobowych będzie realizowane przez okres 3 miesięcy. Następnie Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez obowiązkowy okres przechowywania dokumentacji związanej z niniejszym procesem oraz do momentu przedawnienia roszczeń.
- W granicach przewidzianych prawem posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (jeśli podstawą przetwarzania nie jest przepis prawa), ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie (jeśli podstawą przetwarzania jest zgoda), bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest niezbędne do realizacji procesu rekrutacyjnego. Natomiast udostępnienie Administratorowi danych osobowych wykraczających poza wskazane w ustawie o pracownikach samorządowych i Kodeksie Pracy, nie jest konieczne dla rozpatrzenia podania.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Wójt Gminy Brzeźnica
mgr inż. Bogusław Antos
Załączniki do pobrania :
1. | Kwestionariusz Osobowy | pobierz |