Ogłoszenie Nr K.210.1.2022    

Data ukazania się ogłoszenia: 24 luty 2022 r.

 

 

WÓJT GMINY BRZEŹNICA

UL. KRAKOWSKA 109

34-114 BRZEŹNICA

ogłasza nabór na stanowisko: Podinspektora w Urzędzie Gminy Brzeźnica

 

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE DLA KANDYDATA (formalne):

 

  1. Posiada obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innych państw członkowskich Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
  2. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
  3. Posiada co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe,
  4. Staż pracy:

- w przypadku wykształcenia średniego: posiada 3 letni staż pracy,

- przypadku wykształcenia wyższego: staż pracy nie jest wymagany,

  1. Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  2. Cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  3. Posiada stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na ww. stanowisku.

 

2. WYMAGANIA DODATKOWE DLA KANDYDATA:

 

  1. Wykształcenie z zakresu administracji publicznej,
  2. Roczne doświadczenie pracy w jednostkach samorządowych/rządowych w zakresie obsługi klienta/dziennika podawczego, obsługi rady gminy i jej komisji,
  3. Doświadczenie w pracy przy organizacji wyborów powszechnych zleconych przepisami prawa,
  4. Znajomość zagadnień administracji publicznej,
  5. Znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych,
    o ochronie danych osobowych, o transporcie publicznym, o finansach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego oraz uregulowań dotyczących zakresu zadań określonych w pkt 3 ogłoszenia,
  6. Ogólna wiedza o gminie Brzeźnica, strukturze Urzędu Gminy oraz gminnych jednostkach organizacyjnych, zakresu wykonywanych przez urząd zadań,
  7. Umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych (MS Office, Internet),
  8. Umiejętności szybkiego uczenia się, umiejętności strategiczne,
  9. Elastyczność, mobilność, gotowość do podróży służbowych, pracy w terenie,
  10. Gotowość do pracy w niestandardowych godzinach, dostosowanych do potrzeb mieszkańców,
  11. Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, gotowość do wystąpień publicznych i prowadzenia spotkań,
  12. Samodzielność działania,
  13. Umiejętność prowadzenia negocjacji,
  14. Swobodne prowadzenie korespondencji, rozmów telefonicznych oraz spotkań z interesariuszami/klientami,
  15. Umiejętność pracy w zespole,
  16. Prawo jazdy kat. B.

 

3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

 

  1. Obsługa Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,
  2. Prowadzenie centralnego rejestru przesyłek wpływających do Urzędu i wychodzących z Urzędu (wysyłanie przesyłek listownych poprzez placówkę pocztową),
  3. Prowadzenie rejestru faktur w wersji papierowej i elektronicznej,
  4. Rozdzielanie korespondencji na poszczególne stanowiska pracy po uprzedniej dekretacji Sekretarza Gminy, Wójta Gminy lub wyznaczonego przez Wójta pracownika,
  5. Obsługa centrali telefonicznej, w tym kierowanie rozmów na poszczególne stanowiska pracy, obsługa faksu, ksero, drukarki i innych urządzeń biurowych,
  6. Udzielanie informacji o zakresie kompetencji działania Urzędu, obsługa interesantów,
  7. Prowadzenie spraw z zakresu obsługi rady gminy i jej komisji, w tym prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie,
  8. Obsługa organizacyjna posiedzeń rady gminy i jej komisji, w tym protokołowanie tych posiedzeń,
  9. Prowadzenie spraw z zakresu publicznego transportu zbiorowego,
  10. Wykonywanie czynności pomocniczych przy organizacji wyborów powszechnych wynikających z kodeksu wyborczego, ławników sądowych, rad sołeckich,
  11. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.

 

4. WARUNKI PRACY:

 

  1. Wymiar czasu pracy: pełny etat.
  2. Umowa o pracę.
  3. Miejsce pracy: Urząd Gminy Brzeźnica, 34-114 Brzeźnica ul. Krakowska 109.
  4. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

 

5. INFORMACJA:

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Brzeźnica w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6 %.

 

6. WYMAGANE DOKUMENTY:

 

  1. List motywacyjny,
  2. Życiorys (CV),
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  5. Kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, umiejętności,
  6. Kopia świadectw pracy potwierdzających zatrudnienie,
  7. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku,
  8. Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  9. Oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

 

Uwaga!

Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 6 ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone: „za zgodność z oryginałem”, data i podpis kandydata. Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

 

7. SKŁADANIE OFERT:

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Urzędzie Gminy Brzeźnica lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy Brzeźnica, ul. Krakowska 109 34 – 114 Brzeźnica (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy) z dopiskiem. „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Urzędzie Gminy Brzeźnica” do dnia 7 marca 2022 r. do godziny 15:00.

Oferty, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

 

8. INFORMACJE DODATKOWE:

 

Komisja powołana przez Wójta Gminy Brzeźnica działa dwu etapowo:

I etap – ustalenie listy kandydatów spełniających wymogi formalne, dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.

II etap – merytoryczna ocena kandydatów na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej z zakresu zagadnień określonych w pkt 2 i 3 niniejszego ogłoszenia o naborze.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone klauzulą

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko: Podinspektoraw Urzędzie Gminy Brzeźnica, zgodnie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016. 119. 1).

Informacja o wynikach naboru umieszczona zostanie niezwłocznie na stronie internetowej gminy (www.brzeznica.pl), w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Brzeźnicy ul. Krakowska 109.

 

9. KLAUZULA INFORMACYJNA:

 

  1. Administratorem Pani/Pana danych jest Urząd Gminy Brzeźnica reprezentowany przez Wójta, z siedzibą przy ulicy Krakowskiej 109, 34-114 Brzeźnica. Z Administratorem można kontaktować się pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres siedziby Administratora lub poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można uzyskać elektronicznie, pisząc na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko podinspektora w Urzędzie Gminy Brzeźnica oraz w celu upublicznienia wyników procesu rekrutacyjnego w Biuletynie Informacji Publicznej.
  4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest spełnienie przez Administratora ciążących na nim obowiązków prawnych wynikających w szczególności z przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz podjęcie działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, a w zakresie danych osobowych wykraczających poza wskazane w przepisach prawa i samodzielnie udostępnionych przez Panią/Pana Administratorowi, na podstawie dobrowolnie wyrażonej zgody udzielonej na piśmie poprzez zamieszczenie stosownego oświadczenia w formularzu lub w dokumentach aplikacyjnych.
  5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem i na jego polecenie, w szczególności dostawcy usług teleinformatycznych. W przypadku wybrania Pani/Pana jako najlepszego kandydata, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru obejmująca Pani/Pana imię, nazwisko i miejsce zamieszkania będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej urzędu oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu, a odbiorcami mogą być osoby zapoznające się z tą tablicą oraz korzystające z w/w strony internetowej.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego i momentu przedawnienia roszczeń oraz obowiązkowy okres przechowywania dokumentacji związanej z procesem rekrutacyjnym, a w zakresie danych dobrowolnie udostępnionych do momentu wycofania zgody na ich przetwarzanie W przypadku wybrania Pani/Pana jako najlepszego kandydata, upowszechnienie określonych Pani/Pana danych osobowych będzie realizowane przez okres 3 miesięcy, a pozostałe Pani/Pana dane osobowe staną się częścią dokumentacji pracowniczej.
  7. W granicach przewidzianych prawem posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (jeśli podstawą przetwarzania nie jest przepis prawa), ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie (jeśli podstawą przetwarzania jest zgoda), bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  8. W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji procesu rekrutacyjnego. Niepodanie danych spowoduje niemożność realizacji procesu rekrutacyjnego. Natomiast udostępnienie Administratorowi danych osobowych wykraczających poza wskazane w przepisach prawa, nie jest konieczne dla rozpatrzenia podania.
  10. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

                                                                                              

                                                                                                   Wójt Gminy Brzeźnica

mgr inż. Bogusław Antos

 

 

DK LogoLokalna Grupa Działania Stowarzyszenie Dolina Karpia działająca na terenie Gmin: Brzeźnica, Osiek, Polanka Wielka, Przeciszów, Spytkowice, Tomice, Zator informuje o możliwości składania wniosków o dofinansowanie na operacje z zakresu:  rozwoju przedsiębiorczości na obszarze wiejskim objętym strategią rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność przez podejmowanie działalności gospodarczej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich

 

 

 

Wsparcie udzielane jest: w formie ryczałtu.

Wnioski o dofinansowanie można składać w terminie:

od 16 lutego 2022 do 02 marca 2022

 

Wnioski należy składać bezpośrednio w siedzibie Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie Dolina Karpia miejscowość: 32-640 Zator, ul. Rynek 2, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00


Wniosek składany jest w formie dokumentu elektronicznego wgranego do Platformy Obsługi Projektów (POP) dostępnej na stronie internetowej www.dolinakarpia.org i nagranego na płycie CD/DVD, oraz w formie papierowej, tożsamej z wersją elektroniczną, w liczbie 2 egzemplarzy.

Zakres tematyczny operacji:

Cel ogólny 1: Rozwój gospodarczy małych miast oraz terenów wiejskich

Cel szczegółowy 1.2: Rozwój lokalnej przedsiębiorczości
Przedsięwzięcie 1.2.2: Wsparcie działalności gospodarczej na obszarach wiejskich
Wskaźnik produktu: Liczba operacji polegających na utworzeniu nowego przedsiębiorstwa – 10

Warunki udzielenia wsparcia:

  1. Zgodność operacji ze Strategią Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność (LSR), w tym:

- zgodność operacji z naborem (złożenie wniosku w miejscu i terminie wskazanym
w ogłoszeniu o naborze, zgodność zakresu tematycznego operacji z tematycznym zakresem operacji wskazanym w ogłoszeniu o naborze),

- zgodność operacji z programem, w ramach którego jest planowana realizacja operacji (PROW na lata 2014-2020), zgodność z warunkami wyboru operacji określonymi w ogłoszeniu o naborze, zgodność wnioskowanej formy wsparcia
z formą wsparcia wskazaną w ogłoszeniu o naborze,

- realizacja przez operację co najmniej jednego celu ogólnego i jednego celu szczegółowego LSR, co spowoduje podniesienie wartości co najmniej jednego wskaźnika produktu przypisanego do przedsięwzięcia objętego naborem o co najmniej jedną jednostkę miary.

2. Zgodność operacji z kryteriami wyboru operacji, oraz uzyskanie minimalnej liczby punktów.

Kryteria wyboru operacji:

Kryteria wyboru operacji znajdują się na stronie LGD – www.dolinakarpia.org oraz w wersji papierowej w Biurze LGD.

Minimalna liczba punktów, której uzyskanie jest warunkiem wyboru operacji wynosi: 40% możliwej do uzyskania maksymalnej liczby punktów tj.  21.

Grupy defaworyzowane określone w Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność na lata 2014-2020 dla obszaru Doliny Karpia: osoby młode do 35 roku życia, osoby starsze powyżej 50 roku życia, kobiety, rybacy.

Formularz wniosku o przyznanie pomocy, wniosku o płatność oraz projekt umowy o przyznaniu pomocy dostępne są na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego - www.prow.malopolska.pl

Formularz wniosku o przyznanie pomocy, formularz wniosku o płatność, formularz umowy o przyznaniu pomocy, LSR, kryteria wyboru operacji są udostępnione na stronie: Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie Dolina Karpia oraz do wglądu w Biurze Lokalnej Grupy Działania miejscowość: 32-640 Zator, ul. Rynek 2, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00

 

Wysokość dostępnych środków w ramach naboru wynosi 199 536,14 Euro

(kwota indykatywna wyliczona po kursie stałym 4,0 PLN/Euro: 798 144,56 PLN)

Zgodnie z zapisami Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność na lata 2014-2020 dla obszaru Doliny Karpia:

  • wielkość wsparcia: 70 000,00 zł
  • intensywność pomocy: 100%

Wykaz dokumentów niezbędnych do wyboru projektów:

  1. Wniosek o przyznanie pomocy wraz z załącznikami
  2. Biznesplan
  3. Załączniki niezbędne do potwierdzenia spełnienia kryteriów wyboru operacji, zgodnie z opisem poszczególnych kryteriów.

 

Wszelkie informacje niezbędne dla prawidłowego wypełnienia wniosków udzielane są w Biurze Lokalnej Grupy Działania oraz pod numerem  tel. 33/ 841 05 84 w godz. od 8.00 do 16.00

 

UWAGA: Każdy beneficjent składający wniosek o przyznanie pomocy w ramach bieżącego naboru, zgodnie z Procedurą oceny i wyboru operacji realizowanych przez podmioty inne niż LGD oraz zgodnie z ogłoszeniem naboru, zobowiązany jest do złożenia wniosku w wersji papierowej, oraz w formie dokumentu elektronicznego wgranego do Platformy Obsługi Projektów (POP), dostępnego tutaj. Wersja papierowa oraz wersja elektroniczna wniosku muszą być tożsame.

 

Załączniki do pobrania : przejdź dalej

 

DK LogoLokalna Grupa Działania Stowarzyszenie Dolina Karpia działająca na terenie gmin: Brzeźnica, Osiek, Polanka Wielka, Przeciszów, Spytkowice, Tomice, Zator informuje o możliwości składania wniosków o dofinansowanie na operacje z zakresu: rozwoju ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich

 

 

 

 

Wsparcie udzielane jest: w formie refundacji.

Wnioski o dofinansowanie można składać w terminie:

od 21 stycznia 2022 do 4 lutego 2022

 

Wnioski należy składać bezpośrednio w siedzibie Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie Dolina Karpia miejscowość: 32-640 Zator, ul. Rynek 2, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00


Wniosek składany jest w formie dokumentu elektronicznego wgranego do Platformy Obsługi Projektów (POP) dostępnej na stronie internetowej www.dolinakarpia.org i nagranego na płycie CD/DVD, oraz w formie papierowej, tożsamej z wersją elektroniczną, w liczbie 2 egzemplarzy.

Zakres tematyczny operacji:

Cel ogólny 2: Wzmocnienie promocji dziedzictwa regionalnego oraz oferty przemysłów czasu wolnego

Cel szczegółowy 2.1: Poprawa aktywności społecznej mieszkańców

Przedsięwzięcie 2.1.1: Tworzenie przestrzeni do wspólnych spotkań

Wskaźnik produktu: Liczba nowych, wyremontowanych lub zmodernizowanych dzięki wsparciu z LSR obiektów przeznaczonych na spotkania lokalnych społeczności - 7

 

Warunki udzielenia wsparcia:

 

  1. Zgodność operacji ze Strategią Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność (LSR), w tym:

- zgodność operacji z naborem (złożenie wniosku w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze, zgodność zakresu tematycznego operacji z tematycznym zakresem operacji wskazanym w ogłoszeniu o naborze),

- zgodność operacji z programem, w ramach którego jest planowana realizacja operacji (PROW na lata 2014-2020), zgodność z warunkami wyboru operacji określonymi w ogłoszeniu o naborze, zgodność wnioskowanej formy wsparcia z formą wsparcia wskazaną w ogłoszeniu o naborze,

- realizacja przez operację co najmniej jednego celu ogólnego i jednego celu szczegółowego LSR, co spowoduje podniesienie wartości co najmniej jednego wskaźnika produktu przypisanego do przedsięwzięcia objętego naborem o co najmniej jedną jednostkę miary,

2. Zgodność operacji z kryteriami wyboru operacji, oraz uzyskanie minimalnej liczby punktów.

Kryteria wyboru operacji:

Kryteria wyboru operacji znajdują się na stronie LGD – www.dolinakarpia.org oraz w wersji papierowej w Biurze LGD.

Minimalna liczba punktów, której uzyskanie jest warunkiem wyboru operacji wynosi: 30% możliwej do uzyskania maksymalnej liczby punktów tj.  23.

Grupy defaworyzowane określone w Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność na lata 2014-2020 dla obszaru Doliny Karpia: osoby młode do 35 roku życia, osoby starsze powyżej 50 roku życia, kobiety, rybacy.

Formularz wniosku o przyznanie pomocy, wniosku o płatność oraz projekt umowy o przyznaniu pomocy dostępne są na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego - www.prow.malopolska.pl

Formularz wniosku o przyznanie pomocy, formularz wniosku o płatność, formularz umowy o przyznaniu pomocy, LSR, kryteria wyboru operacji są udostępnione na stronie: Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie Dolina Karpia oraz do wglądu w Biurze Lokalnej Grupy Działania miejscowość: 32-640 Zator, ul. Rynek 2, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00.

Wysokość dostępnych środków w ramach naboru wynosi 508 096,87 EURO (kwota indykatywna wyliczona po kursie stałym 4,0 PLN/Euro: 2 032 387,48 zł).

 

Pomoc na operację jest przyznawana w wysokości nie wyższej niż:

  • 70% kosztów kwalifikowalnych – w przypadku podmiotu wykonującego działalność gospodarczą, do której stosuje się przepisy ustawy z dnia 6 marca 2018r. – Prawo przedsiębiorców, z wyłączeniem organizacji pozarządowych, które wykonują taką działalność, lecz nie więcej niż 500 000 zł na jedną operację oraz 500 000 zł na jednego beneficjenta w okresie realizacji PROW na lata 2014-2020,
  • 100% kosztów kwalifikowalnych – w przypadku:

– podmiotu niewykonującego działalności gospodarczej, do której stosuje się przepisy ustawy z 6 marca 2018r. – Prawo przedsiębiorców,

– organizacji pozarządowej, która wykonuje działalność gospodarczą, do której stosuje się przepisy ustawy z dnia 6 marca 2018r. – Prawo przedsiębiorców, lecz nie więcej niż 500 000 zł na jedną operację oraz 500 000 zł na jednego beneficjenta w okresie realizacji PROW na lata 2014-2020,

  • nie wyższej niż 63,63% kosztów kwalifikowalnych – w przypadku jednostki sektora finansów publicznych, bez limitu.

 

Minimalna całkowita wartość operacji wynosi nie mniej niż 50 000,00 zł.

Wykaz dokumentów niezbędnych do wyboru projektów:

  1. Wniosek o przyznanie pomocy wraz z załącznikami,
  2. Załączniki niezbędne do potwierdzenia spełnienia kryteriów wyboru operacji, zgodnie z opisem poszczególnych kryteriów.

 

Wszelkie informacje niezbędne dla prawidłowego wypełnienia wniosków udzielane są w Biurze Lokalnej Grupy Działania oraz pod numerem  tel. 33/ 841 05 84 w godz. od 8.00 do 16.00.

 

UWAGA: Każdy beneficjent składający wniosek o przyznanie pomocy w ramach bieżącego naboru, zgodnie z Procedurą oceny i wyboru operacji realizowanych przez podmioty inne niż LGD oraz zgodnie z ogłoszeniem naboru, zobowiązany jest do złożenia wniosku w wersji papierowej, oraz w formie dokumentu elektronicznego wgranego do Platformy Obsługi Projektów (POP), dostępnego tutaj. Wersja papierowa oraz wersja elektroniczna wniosku muszą być tożsame.

 

 

Załączniki do pobrania :  przejdź dalej

 

 

DK Logo

Stowarzyszenie Dolina Karpia pozyskało dodatkowe środki do budżetu LSR w ramach PROW 2014-2020 w wysokości 478 000 EURO, które zostaną przeznaczone na dwa przedsięwzięcia: wsparcie działalności gospodarczej na obszarach wiejskich (w ramach podejmowania działalności gospodarczej) oraz tworzenie przestrzeni do wspólnych spotkań. Nabory na w/w przedsięwzięcia zostaną przeprowadzone w pierwszym kwartale 2022 roku.

 

 

 

 

W 2022 roku po raz kolejny wsparciem zostaną objęci mieszkańcy obszaru Doliny Karpia, którzy pragną założyć własną działalność gospodarczą. Stowarzyszenie w najbliższym naborze przeznaczy dla nich środki w łącznej wysokości prawie 200 000 EURO, które mogą zostać przeznaczone między innymi na: budowę, modernizację oraz wyposażenie obiektów, zagospodarowanie terenu wokół nieruchomości, zakup nowych maszyn, narzędzi, środków transportu (z wyłączeniem samochodów osobowych), zakup oprogramowania komputerowego, patentów i licencji.

 

Wnioskodawca może otrzymać dotację w wysokości 70 000 PLN, z której to kwoty 56 000 PLN jest przekazywane w formie zaliczki po podpisaniu umowy
o dofinansowanie, a 14 000 PLN w formie refundacji po zrealizowaniu operacji.

Stowarzyszenie w najbliższym naborze przewidziało również środki w wysokości ponad 500 000 EURO na budowę, modernizację oraz wyposażenie obiektów stanowiących przestrzeń do wspólnych spotkań mieszkańców Doliny Karpia. Nowa oraz zmodernizowana infrastruktura będzie narzędziem do przywrócenia zjawiska integracji i aktywizacji lokalnej społeczności, po ustąpieniu epidemii oraz związanych z nią obostrzeń.

 

Wszystkich zainteresowanych pozyskaniem środków zapraszamy do kontaktu z pracownikami biura LGD, poprzez kontakt mailowy (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) i telefoniczny (33/ 841 05 84) od poniedziałku do piątku w godzinach 8 – 16.

 

 

 

Zapytanie Ofertowe


Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzeźnicy zaprasza do złożenia ofert cenowych na pełnienie funkcji:

KONSULTANTA PRAWNEGO


Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Brzeźnicy, których wartość mieści się w przedziale od 1000 do 6000 euro.

 

1. Warunki współpracy:

 

− warunki zlecenia określone zostaną w umowie cywilnoprawnej,

− planowany termin realizacji świadczenia pracy: od stycznia 2022 roku do grudnia 2022 roku,

− łączna ilość godzin do przepracowania – 3 godziny dwa razy w miesiącu (porady dla klientów Ośrodka), 1 godzina w miesiącu – konsultacje dla pracowników GOPS
− usługi muszą być świadczone przez osobę mającą uprawnienia radcy prawnego bądź adwokata,
- oferty obejmujące świadczenie usług przez inne osoby, w tym aplikantów – nie będą
rozpatrywane,
− miejsce świadczenia usługi: w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Brzeźnicy

Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie po zakończeniu
każdego miesiąca, na podstawie wystawionego przez niego rachunku oraz przedłożeniu wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji, wskazującej na prawidłowe wykonanie zadania (m.in. Karty czasu pracy).

Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 14 dni od przedłożenia przez Wykonawcę
rachunku.


2. Zakres obowiązków

 

- Prowadzenie indywidualnego poradnictwa prawnego (konsultacji/porad prawnych) w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzeźnicy.

- Udzielanie porad i konsultacji w formie osobistego kontaktu, telefonicznie, mailowo lub przez wybrany komunikator.

- Poprawa jakości merytorycznej dokumentacji Ośrodka, w tym decyzji administracyjnych.

- Konsultacje prawne dla pracowników socjalnych GOPS.

- Prowadzenie dokumentacji: karty czasu pracy, karty wsparcia (rejestr osób i form udzielonych porad/konsultacji)

 

3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (wymagania) oraz sposób dokonywania oceny ich spełniania:

 

O udzielenie zlecenia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają niezbędną wiedzę
i doświadczenie do wykonania zamówienia. Za spełnienie warunku posiadania wiedzy
i doświadczenia Zamawiający uzna:

Kryteria formalne (obowiązkowe):

− ukończona aplikacja radcowska lub adwokacka

− udokumentowane doświadczenie zawodowe w formie oświadczenia o prowadzeniu praktyki w zawodzie prawnika lub zaświadczenie z pracy, świadectwo pracy.

Spełnienie warunków formalnych Zamawiający oceni na podstawie dokumentów i informacji załączonych do oferty przez Oferenta. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą: „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” i poświadczone przez Wykonawcę.

 

4. Wymagane dokumenty

 

− CV wraz z oświadczeniem zawierającym zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
− Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje i uprawnienia,
− Inne dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe lub ukończone kursy, szkolenia,
− Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
− Oświadczenie o niekaralności,

− Oferta cenowa, złożona na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze,

− W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
− Dokumenty poświadczające doświadczenie w świadczeniu poradnictwa prawnego.


5. Obowiązki Wykonawcy:

 

- Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

 

6. Sposób i termin składania ofert Wymagane dokumenty należy składać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Brzeźnicy, ul. Ks. Eugeniusza Łudzika 1 w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić następujących zapis: „Oferta cenowa na pełnienie funkcji KONSULTANTA PRAWNEGO” do dnia 24.01.2022r. Godz. 15.30

 

Oferty można składać osobiście, wysłać pocztą tradycyjną na powyższy adres (liczy się data
i godzina wpływu) lub przesłać w formie elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
w formie skanu, odpowiednio podpisanej i opieczętowanej oferty (w tytule przesłanej wiadomości należy wpisać: Oferta na pełnienie funkcji konsultanta prawnego).
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w jednym egzemplarzu i podpisana przez
Wykonawcę.
Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będą rozpatrywane.


Osoba do kontaktu: Grzegorz Wojtas, tel: 33 823-23-83 wew. 30. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Ośrodka.

 

Załączniki do pobrania : Oferta >> pobierz