Ogłoszenie Nr K.210.1.2019
Data ukazania się ogłoszenia: 21 luty 2019 r.
URZAD GMINY W BRZEŹNICY
UL. KRAKOWSKA 109
34-114 BRZEŹNICA
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. inwestycji
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (formalne):
- Spełnienie wymagań określonych art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.) określonych dla stanowisk urzędniczych,
- Wykształcenie wyższe (kierunek: administracja, ekonomia, budownictwo, zarządzanie) lub wykształcenie średnie branżowe (z zakresu: administracja, ekonomia, budownictwo) i 3-letni staż pracy,
- Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie podstawowych programów pakietu MS OFFICE.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
- Co najmniej roczny staż pracy w administracji samorządowej na stanowisku zajmującym się inwestycjami,
- Prawo jazdy kat. B,
- Znajomość podstaw funkcjonowania samorządu gminnego, ogólna znajomość zasad kosztorysowania, znajomość prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, kodeksu postepowania administracyjnego,
- Doświadczenie zawodowe związane z pozyskiwaniem środków unijnych,
- Dobra organizacja pracy,
- Odpowiedzialność, skrupulatność, zaangażowanie, dokładność, samodzielność, komunikatywność,
- Umiejętność planowania, zarządzania pracą oraz czasem,
- Wysoka kultura osobista.
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji gminnych,
- Uzyskiwanie stosownych zezwoleń na wykonywanie robót budowalnych,
- Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procedury przetargowej zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
- Przygotowywanie umów z wykonawcami i nadzór nad ich wykonywaniem,
- Nadzór merytoryczny nad realizacją inwestycji,
- Udział w czynnościach odbiorczych i rozliczeniowych inwestycji z wykonawcami,
- Pomoc w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowanie inwestycji, wniosków o płatność i rozliczenia projektów dofinansowywanych ze środków UE i innych dotacji, zewnętrznych,
- Współpraca z projektantami inwestycji oraz wszystkimi osobami uczestniczącymi w procesie inwestycji,
- Kompletowanie i bieżące przekazywanie do archiwum zakładowego akt i dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną,
- Opracowywanie sprawozdań i informacji z zakresu prowadzonych spraw w tym analiz i sprawozdań GUS.
4. WARUNKI PRACY:
- Wymiar czasu pracy - pełny etat,
- Praca o charakterze administracyjnym, siedząca, chodząca, wymagająca wyjazdów w teren, kontaktów z instytucjami i innymi jednostkami w zakresie realizacji zadań. Biuro mieści się na drugim piętrze budynku urzędu gminy: Brzeźnica ul. Krakowska 109.
5. INFORMACJA:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Brzeźnica, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.
6. WYMAGANE DOKUMENTY:
- List motywacyjny
- Życiorys (CV)
- Kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, umiejętności,
- Kserokopia świadectw pracy potwierdzających zatrudnienie,
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku,
- Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).
! Uwaga !
Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 6 ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata. Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
SKŁADANIE OFERT:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Urzędzie Gminy Brzeźnica (dziennik podawczy lub sekretariat) lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy Brzeźnica, ul. Krakowska 109 34 – 114 Brzeźnica (liczy się data wpływu do urzędu gminy) z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. inwestycji” do dnia 4 marca 2019 r. do godz. 15.00.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Komisja powołana przez Wójta Gminy Brzeźnica działa dwuetapowo:
I etap –ustalenie listy kandydatów spełniających wymogi formalne, dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – merytoryczna ocena kandydatów na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu sprawdzającego z zakresu zagadnień określonych w pkt 2 ppkt 3 niniejszego ogłoszenia o naborze.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone klauzulą :
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko: podinspektor ds. inwestycji przez Urząd Gminy Brzeźnica, zgodnie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016. 119. 1).
Informacja o wynikach naboru umieszczona zostanie niezwłocznie na stronie Internetowej gminy (www.brzeznica.pl), w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Brzeźnicy ul. Krakowska 109.
Wójt Gminy Brzeźnica
mgr inż. Bogusław Antos