- Szczegóły
Ogłoszenie Nr GCUW.467.5.2025
Data ukazania się ogłoszenia:9 września 2025r.
WÓJT GMINY BRZEŹNICA
ogłasza nabór na stanowisko: DYREKTOR ZESPOŁU ŻŁOBKÓW GMINY BRZEŹNICA
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (formalne):
1) spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135 z późn. zm.) określonych dla kierowniczych stanowisk urzędniczych;
2) wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi albo co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi (art. 13 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 – (t. j. Dz. U. z 2025 r., poz. 798 z późn. zm.);
3) co najmniej roczne doświadczenie w kierowaniu żłobkiem lub klubem dziecięcym;
4) obywatelstwo polskie;
5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
6) kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub nie został skazany prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne (osoba przed podjęciem zatrudnienia przedstawia zaświadczenie o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy);
7) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) brak przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
9) kandydatem może być osoba, która:
a) daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
b) posiada nieposzlakowaną opinię;
c) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
d) wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) posiadanie kwalifikacji:
- pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo - wychowawczego, pedagoga społeczno - wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub
- ukończone studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno - pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza lub
- odbyte nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenia z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiadanie co najmniej wykształcenia wyższego na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem, i odbyte 80 - godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności;
2) gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji;
3) znajomość aktów prawnych dotyczących opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, kodeks pracy, przepisów bhp i przeciwpożarowych;
4) umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników, myślenia strategicznego, delegowania zadań;
5) samodzielność i dyspozycyjność;
6) odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, wysoka kultura osobista;
7) umiejętność sprawnego działania w sytuacjach stresowych;
8) biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, Word, Excel).
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1) organizowanie i kierowanie bieżącą działalnością Zespołu Żłobków Gminy Brzeźnica, w skład którego wchodzą: Publiczny Żłobek „Kącik dla Maluszka” w Brzeźnicy, Publiczny Żłobek w Chrząstowicach oraz Publiczny Żłobek „Leśny Zakątek” w Paszkówce;
2) zapewnienie należytego stanu higieniczno - sanitarnego Żłobków oraz bezpiecznych warunków pracownikom i wychowankom Zespołu,
3) dokonywanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników Zespołu Żłobków,
4) realizacja zadań statutowych oraz właściwe gospodarowanie środkami finansowymi określonymi w rocznym planie finansowym Zespołu Żłobków i ponoszenie odpowiedzialności za jego prawidłowe wykonanie,
5) prawidłowe gospodarowanie powierzonym mieniem zgodnie z przepisami ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o gospodarce nieruchomościami i zapewnienie jego należytej ochrony jak również jego właściwe wykorzystanie,
6) stwarzanie warunków do harmonijnego rozwoju psychofizycznego dzieci poprzez aktywne działania prozdrowotne,
7) należyte planowanie, organizowanie pracy żłobków i usprawnianie jego organizacji,
8) zapewnianie pomocy pracownikom w realizacji ich zadań i doskonaleniu zawodowym,
9) prowadzenie stałego nadzoru nad należytym wykonaniem obowiązków służbowych przez podległych pracowników,
10) prowadzenie procesu rekrutacji do Zespołu Żłobków i związanej z tym dokumentacji,
11) uzupełnianie niezbędnych informacji w rejestrze żłobków dotyczących Publicznego Żłobka „Kącik dla Maluszka” w Brzeźnicy, Publicznego Żłobka w Chrząstowicach oraz Publicznego Żłobka „Leśny Zakątek” w Paszkówce,
12) współpraca z rodzicami,
13) współdziałanie z organem prowadzącym oraz innymi jednostkami organizacyjnymi i instytucjami,
14) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczegółowych,
15) praca z dziećmi w charakterze opiekuna,
16) budowanie pozytywnego wizerunku jednostki i doskonalenie standardów opieki w Zespole Żłobków,
4. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
5) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w kierowaniu żłobkiem, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 3);
6) kserokopia innych dodatkowych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności;
7) kserokopia świadectw pracy potwierdzających zatrudnienie;
8) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim;
9) oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
10) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
11) oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
12) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
13) oświadczenie o niefigurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne;
14) oświadczenie o rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
15) oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz że władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
16) oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
17) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135 z późn. zm.).
Uwaga!
Kserokopie dokumentów winny być poświadczone przez kandydata „za zgodność z oryginałem”, data i podpis kandydata.
Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
5. WARUNKI PRACY:
1) wymiar czasu pracy: 1/1 etatu,
2) wynagrodzenie zasadnicze: od 5 880,00 zł + dodatek stażowy,
3) praca na stanowisku zarządzającym, decyzyjnym, wymagająca odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu, kształtowania dobrych relacji interpersonalnych,
4) praca o charakterze administracyjnym, siedząca, chodząca, wymagająca kontaktów z instytucjami i innymi jednostkami w zakresie realizacji zadań,
5) siedziba Zespołu Żłobków: ul. Adama Gorczyńskiego 1, 34 - 114 Brzeźnica,
6) miejsce wykonywania pracy: Publiczny Żłobek „Kącik dla Maluszka” w Brzeźnicy, ul. Adama Gorczyńskiego 1, 34-114 Brzeźnica, Publiczny Żłobek w Chrząstowicach, ul. Długa 18, 34-114 Chrząstowice oraz Publiczny Żłobek „Leśny Zakątek” w Paszkówce, ul. Pałacowa 29, 34-113 Paszkówka.
INFORMACJA:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Żłobków w Brzeźnicy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.
7. SKŁADANIE OFERT:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w siedzibie Gminnego Centrum Usług Wspólnych w Brzeźnicy, które znajduje się w budynku Centrum Medyczno-Rehabilitacyjnego, pok. 112, ul. ks. Eugeniusza Łudzika 1, 34-114 Brzeźnica lub przesłać na adres: Gminne Centrum Usług Wspólnych w Brzeźnicy, ul. ks. Eugeniusza Łudzika 1, 34-114 Brzeźnica (decyduje data wpływu do Gminnego Centrum Usług Wspólnych) z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Zespołu Żłobków Gminy Brzeźnica” w terminie do dnia 19 września 2025 r. do godziny 14:00.
Oferty, które wpłyną do Gminnego Centrum Usług Wspólnych po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub na wskazany adres e - mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
8. INFORMACJE DODATKOWE:
Komisja powołana przez Wójta Gminy Brzeźnica działa dwuetapowo:
I etap – ustalenie listy kandydatów spełniających wymogi formalne, dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – merytoryczna ocena kandydatów na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej z zakresu zagadnień określonych w pkt 2 i 3 niniejszego ogłoszenia o naborze.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona niezwłocznie na stronie internetowej gminy (www.brzeznica.pl), w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Brzeźnica, ul. Krakowska 109, 34 – 114 Brzeźnica i Gminnego Centrum Usług Wspólnych w Brzeźnicy, ul. ks. Eugeniusza Łudzika 1, 34-114 Brzeźnica.
9. KLAUZULA INFORMACYJNA:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Brzeźnica z siedzibą Urzędu Gminy przy ulicy Krakowskiej 109, 34 - 114 Brzeźnica. Kontakt z Administratorem możliwy jest poprzez pocztę tradycyjną pisząc na adres siedziby Administratora lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: gmina@brzeznica.pl.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można uzyskać elektronicznie, pisząc na adres e-mail: iod@brzeznica.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko: Dyrektora Zespołu Żłobków Gminy Brzeźnica oraz w celu realizacji obowiązków prawnych nałożonych na Administratora.
4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest spełnienie przez Administratora ciążących na nim obowiązków prawnych określonych w szczególności ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich; podjęcie działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, a w zakresie danych osobowych wykraczających poza wskazane w przepisach prawa , a samodzielnie udostępnionych przez Panią/Pana Administratorowi, na podstawie dobrowolnie wyrażonej zgody.
5) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem i na jego polecenie, m. in.: dostawcy usług teleinformatycznych. W przypadku wybrania Pani/Pana jako najlepszego kandydata, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru obejmująca Pani/Pana imię, nazwisko i miejsce zamieszkania będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu, a odbiorcami mogą być osoby zapoznające się z tą tablicą oraz korzystające z ww. strony internetowej.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego, a w przypadku wybrania Pani/Pana jako najlepszego kandydata, upowszechnienie wskazanych wyżej Pani/Pana danych osobowych będzie realizowane przez okres 3 miesięcy. Następnie Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez obowiązkowy okres przechowywania dokumentacji związanej z niniejszym procesem oraz do momentu przedawnienia roszczeń.
7) W granicach przewidzianych prawem posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia danych osobowych oraz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie (jeśli podstawą przetwarzania jest zgoda), bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
8) W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest niezbędne do realizacji procesu rekrutacyjnego. Natomiast udostępnienie Administratorowi danych osobowych wykraczających poza wskazane w przepisach prawa , nie jest konieczne dla rozpatrzenia podania i nie wpływa na wynik rekrutacji.
10) Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, ani przekazywane organizacjom międzynarodowym czy państwom trzecim.
Kwestionariusz Osobowy >> pobierz
- Szczegóły
Ogłoszenie Nr K.210.5.2025
Data ogłoszenia: 28 sierpnia 2025 r.
WÓJT GMINY BRZEŹNICA
UL. KRAKOWSKA 109
34-114 BRZEŹNICA
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: Audytor wewnętrzny
WYMAGANIA NIEZBĘDNE DLA KANDYDATA (formalne):
1) Posiada obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innych państw członkowskich Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
2) Posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
3) Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) Cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5) Posiada stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na ww. stanowisku.
6) Posiadanie uprawnień do przeprowadzania audytu tj.:
- jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
- złożenie, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów lub
- uprawnienia biegłego rewidenta lub
- dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjna, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia doktora nauk ekonomicznych lub prawnych (praktyką w zakresie audytu wewnętrznego jest wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z:
- przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego,
- realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej,
- nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz.U. z 2020 r. poz. 1200 i 2320).),
7) Minimum 2 lata stażu pracy na stanowisku audytora wewnętrznego lub pokrewnym
8) Znajomość przepisów ustaw: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych;
9) Wiedza z zakresu metodologii przeprowadzania audytu wewnętrznego;
10) Znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych – Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów dnia 12 grudnia 2016 r., znajomość standardów kontroli zarządczej – Komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych.
- WYMAGANIA DODATKOWE DLA KANDYDATA:
1) Sumienność, dokładność,
2) Umiejętność planowania i organizowania pracy na stanowisku,
3) Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.
- ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1) Prowadzenie systematycznej oceny adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej poprzez realizacje zadań audytowych zapewniających i doradczych w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych,
2) Świadczenie działalności doradczej na rzecz Wójta oraz Kierownictwa Urzędu, przeprowadzanie czynności sprawdzających stopień wdrożenia zaleceń z realizacji zadań audytowych,
3) Przeprowadzanie audytu „poza rocznym planem audytu”, w uzasadnionych przypadkach i na polecenie Wójta,
4) Opracowanie zgodnie z obowiązującymi terminami rocznych planów audytu wewnętrznego w porozumieniu z Wójtem, w oparciu o przeprowadzoną i udokumentowaną analizę ryzyka;
5) Opracowanie rocznych planów działalności dla komórki audytu wewnętrznego, a także sprawozdań z ich realizacji,
6) Opracowanie szczegółowych programów zadań audytowych,
7) Opracowywanie sprawozdań z realizacji zadań audytu, zgodnie z obowiązującymi terminami,
8) Współpraca z innymi służbami kontrolnymi wewnętrznymi i zewnętrznymi,
9) Prowadzenie akt audytu oraz innej dokumentacji wynikającej z funkcjonowania komórki,
10) Współpraca z kierownictwem Urzędu w zakresie analizy, oceny i zarządzania ryzykiem,
11) Wykonywanie zadań w oparciu o obowiązujące przepisy prawne oraz wytyczne w zakresie audytu wewnętrznego, a także obowiązujące standardy,
12) Wykonywanie czynności organizacyjnych i administracyjnych związanych ze sprawnym działaniem komórki audytu wewnętrznego,
13) Opracowywanie i aktualizacja procedur audytu wewnętrznego.
WARUNKI PRACY:
1) Wymiar czasu pracy: 1/10 etat.
2) Umowa o pracę.
3) Miejsce pracy: Urząd Gminy Brzeźnica, 34-114 Brzeźnica ul. Krakowska 109.
INFORMACJA:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Brzeźnica w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1) List motywacyjny,
2) Życiorys (CV),
3) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
5) Kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, umiejętności,
6) Kopia świadectw pracy potwierdzających zatrudnienie,
7) Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku,
8) Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) Oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135),
Uwaga!
Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 6 ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez kandydata oraz opatrzone datą i podpisem kandydata. Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty pod względem formalnym.
- SKŁADANIE OFERT:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Urzędzie Gminy Brzeźnica lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy Brzeźnica, ul. Krakowska 109 34 – 114 Brzeźnica (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy) z dopiskiem. „Dotyczy naboru na stanowisko Audytora wewnętrznego” do dnia 8 września 2025 r.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty – dokumenty aplikacyjne przesłane drogą elektroniczną (pocztą elektroniczną) nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
INFORMACJE DODATKOWE:
Komisja powołana przez Wójta Gminy Brzeźnica działa dwu etapowo:
I etap – ustalenie listy kandydatów spełniających wymogi formalne, dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – merytoryczna ocena kandydatów na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej z zakresu zagadnień określonych w pkt 3 niniejszego ogłoszenia o naborze.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone klauzulą
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko: Audytor wewnętrzny.
Informacja o wynikach naboru umieszczona zostanie niezwłocznie na stronie internetowej gminy (www.brzeznica.pl), w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Brzeźnicy ul. Krakowska 109.
KLAUZULA INFORMACYJNA:
1) Administratorem Pani/Pana danych jest Urząd Gminy Brzeźnica reprezentowany przez Wójta, z siedzibą przy ulicy Krakowskiej 109, 34-114 Brzeźnica. Z Administratorem można kontaktować się pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres siedziby Administratora lub poprzez e-mail: gmina@brzeznica.pl.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można uzyskać elektronicznie, pisząc na adres e-mail iod@brzeznica.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko referenta w Urzędzie Gminy Brzeźnica oraz w celu upublicznienia wyników procesu rekrutacyjnego w Biuletynie Informacji Publicznej.
4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest spełnienie przez Administratora ciążących na nim obowiązków prawnych wynikających w szczególności z przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz podjęcie działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, a w zakresie danych osobowych wykraczających poza wskazane w przepisach prawa i samodzielnie udostępnionych przez Panią/Pana Administratorowi, na podstawie dobrowolnie wyrażonej zgody udzielonej na piśmie poprzez zamieszczenie stosownego oświadczenia w formularzu lub w dokumentach aplikacyjnych.
5) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem i na jego polecenie, w szczególności dostawcy usług teleinformatycznych. W przypadku wybrania Pani/Pana jako najlepszego kandydata, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru obejmująca Pani/Pana imię, nazwisko i miejsce zamieszkania będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej urzędu oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu, a odbiorcami mogą być osoby zapoznające się z tą tablicą oraz korzystające z w/w strony internetowej.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego i momentu przedawnienia roszczeń oraz obowiązkowy okres przechowywania dokumentacji związanej z procesem rekrutacyjnym, a w zakresie danych dobrowolnie udostępnionych do momentu wycofania zgody na ich przetwarzanie W przypadku wybrania Pani/Pana jako najlepszego kandydata, upowszechnienie określonych Pani/Pana danych osobowych będzie realizowane przez okres 3 miesięcy, a pozostałe Pani/Pana dane osobowe staną się częścią dokumentacji pracowniczej.
7) W granicach przewidzianych prawem posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (jeśli podstawą przetwarzania nie jest przepis prawa), ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie (jeśli podstawą przetwarzania jest zgoda), bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
8) W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji procesu rekrutacyjnego. Niepodanie danych spowoduje niemożność realizacji procesu rekrutacyjnego. Natomiast udostępnienie Administratorowi danych osobowych wykraczających poza wskazane w przepisach prawa, nie jest konieczne dla rozpatrzenia podania.
10) Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Kwestionariusz Osobowy :
Wersja PDF >> pobierz
Wersja WORD >> pobierz
Wójt Gminy Brzeźnica
mgr inż. Bogusław Antos
- Szczegóły
K.210.4.1.2025.EZK
Brzeźnica 28.08.2025 r.
Informacja
Wójta Gminy Brzeźnica
Informacja w sprawie unieważnienie naboru na wolne stanowisko urzędnicze Audytor wewnętrzny
Wójt Gminy Brzeźnica unieważnia ogłaszanie na wolne stanowisko urzędnicze Nr K.210.4.2025 z dnia 12 sierpnia 2025 r. - Audytor wewnętrzny
Uzasadnienie:
Opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej ogłoszenie zawierało nieprawidłowości w treści. W związku z powyższym procedura niniejszego naboru została zakończona bez rozstrzygnięcia przez unieważnienie postępowania naboru.
Nabór zostanie ogłoszony w późniejszym terminie.
Wójt Gminy Brzeźnica
mgr inż. Bogusław Antos
- Szczegóły
Ogłoszenie nr: SG.210.1.2025.BK
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko pracy
Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Kossowej
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko pracy wybrana została Pani Alicja Bugiel zamieszkała Chrząstowice.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Alicja Bugiel wykazała się znajomością przepisów prawnych i zagadnień określonych w ogłoszeniu o naborze oraz uzyskała wymaganą liczbę punktów w postępowaniu rekrutacyjnym.
Wójt Gminy Brzeźnica
mgr inż. Bogusław Antos
- Szczegóły
Ogłoszenie Nr K.210.4.2025
Data ogłoszenia: 12 sierpnia 2025 r.
WÓJT GMINY BRZEŹNICA
UL. KRAKOWSKA 109
34-114 BRZEŹNICA
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: Audytor wewnętrzny
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE DLA KANDYDATA (formalne):
1. Posiada obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innych państw członkowskich Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
2. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
3. Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. Cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5. Posiada stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na ww. stanowisku.
6. Posiadanie uprawnień do przeprowadzania audytu tj.:
a ) jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
b ) złożenie, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów lub
c ) uprawnienia biegłego rewidenta lub
d ) dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjna, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia doktora nauk ekonomicznych lub prawnych (praktyką w zakresie audytu wewnętrznego jest wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z:
- przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego,
- realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej,
- nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz.U. z 2020 r. poz. 1200 i 2320).),
7. Minimum 2 lata stażu pracy na stanowisku audytora wewnętrznego lub pokrewnym
8, Znajomość przepisów ustaw: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych;
9. Wiedza z zakresu metodologii przeprowadzania audytu wewnętrznego;
10. Znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych – Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów dnia 12 grudnia 2016 r., znajomość standardów kontroli zarządczej – Komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych.
2. WYMAGANIA DODATKOWE DLA KANDYDATA:
5. Sumienność, dokładność,
6. Umiejętność planowania i organizowania pracy na stanowisku,
7. Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- Prowadzenie systematycznej oceny adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej poprzez realizacje zadań audytowych zapewniających i doradczych w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych,
- Świadczenie działalności doradczej na rzecz Wójta oraz Kierownictwa Urzędu, przeprowadzanie czynności sprawdzających stopień wdrożenia zaleceń z realizacji zadań audytowych,
- Przeprowadzanie audytu „poza rocznym planem audytu”, w uzasadnionych przypadkach i na polecenie Wójta,
- Opracowanie zgodnie z obowiązującymi terminami rocznych planów audytu wewnętrznego w porozumieniu z Wójtem, w oparciu o przeprowadzoną i udokumentowaną analizę ryzyka;
- Opracowanie rocznych planów działalności dla komórki audytu wewnętrznego, a także sprawozdań z ich realizacji,
- Opracowanie szczegółowych programów zadań audytowych,
- Opracowywanie sprawozdań z realizacji zadań audytu, zgodnie z obowiązującymi terminami,
- Współpraca z innymi służbami kontrolnymi wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- Prowadzenie akt audytu oraz innej dokumentacji wynikającej z funkcjonowania komórki,
- Współpraca z kierownictwem Urzędu w zakresie analizy, oceny i zarządzania ryzykiem,
- Wykonywanie zadań w oparciu o obowiązujące przepisy prawne oraz wytyczne w zakresie audytu wewnętrznego, a także obowiązujące standardy,
- Wykonywanie czynności organizacyjnych i administracyjnych związanych ze sprawnym działaniem komórki audytu wewnętrznego,
- Opracowywanie i aktualizacja procedur audytu wewnętrznego.
4. WARUNKI PRACY:
- Wymiar czasu pracy: 1/10 etat.
- Umowa o pracę.
- Miejsce pracy: Urząd Gminy Brzeźnica, 34-114 Brzeźnica ul. Krakowska 109.
5. INFORMACJA:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Brzeźnica w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.
6. WYMAGANE DOKUMENTY:
- List motywacyjny,
- Życiorys (CV),
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- Kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, umiejętności,
- Kopia świadectw pracy potwierdzających zatrudnienie,
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku,
- Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135),
Uwaga!
Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 6 ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez kandydata oraz opatrzone datą i podpisem kandydata. Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty pod względem formalnym.
7. SKŁADANIE OFERT:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Urzędzie Gminy Brzeźnica lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy Brzeźnica, ul. Krakowska 109 34 – 114 Brzeźnica (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy) z dopiskiem. „Dotyczy naboru na stanowisko Audytora wewnętrznego” do dnia 22 sierpnia 2025 r.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty – dokumenty aplikacyjne przesłane drogą elektroniczną (pocztą elektroniczną) nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
8. INFORMACJE DODATKOWE:
Komisja powołana przez Wójta Gminy Brzeźnica działa dwu etapowo:
I etap – ustalenie listy kandydatów spełniających wymogi formalne, dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – merytoryczna ocena kandydatów na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej z zakresu zagadnień określonych w pkt 3 niniejszego ogłoszenia o naborze.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone klauzulą
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko: Audytor wewnętrzny.
Informacja o wynikach naboru umieszczona zostanie niezwłocznie na stronie internetowej gminy (www.brzeznica.pl), w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Brzeźnicy ul. Krakowska 109.
9. KLAUZULA INFORMACYJNA:
- Administratorem Pani/Pana danych jest Urząd Gminy Brzeźnica reprezentowany przez Wójta, z siedzibą przy ulicy Krakowskiej 109, 34-114 Brzeźnica. Z Administratorem można kontaktować się pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres siedziby Administratora lub poprzez e-mail: gmina@brzeznica.pl.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można uzyskać elektronicznie, pisząc na adres e-mail iod@brzeznica.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko referenta w Urzędzie Gminy Brzeźnica oraz w celu upublicznienia wyników procesu rekrutacyjnego w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest spełnienie przez Administratora ciążących na nim obowiązków prawnych wynikających w szczególności z przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz podjęcie działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, a w zakresie danych osobowych wykraczających poza wskazane w przepisach prawa i samodzielnie udostępnionych przez Panią/Pana Administratorowi, na podstawie dobrowolnie wyrażonej zgody udzielonej na piśmie poprzez zamieszczenie stosownego oświadczenia w formularzu lub w dokumentach aplikacyjnych.
- Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem i na jego polecenie, w szczególności dostawcy usług teleinformatycznych. W przypadku wybrania Pani/Pana jako najlepszego kandydata, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru obejmująca Pani/Pana imię, nazwisko i miejsce zamieszkania będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej urzędu oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu, a odbiorcami mogą być osoby zapoznające się z tą tablicą oraz korzystające z w/w strony internetowej.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego i momentu przedawnienia roszczeń oraz obowiązkowy okres przechowywania dokumentacji związanej z procesem rekrutacyjnym, a w zakresie danych dobrowolnie udostępnionych do momentu wycofania zgody na ich przetwarzanie W przypadku wybrania Pani/Pana jako najlepszego kandydata, upowszechnienie określonych Pani/Pana danych osobowych będzie realizowane przez okres 3 miesięcy, a pozostałe Pani/Pana dane osobowe staną się częścią dokumentacji pracowniczej.
- W granicach przewidzianych prawem posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (jeśli podstawą przetwarzania nie jest przepis prawa), ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie (jeśli podstawą przetwarzania jest zgoda), bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji procesu rekrutacyjnego. Niepodanie danych spowoduje niemożność realizacji procesu rekrutacyjnego. Natomiast udostępnienie Administratorowi danych osobowych wykraczających poza wskazane w przepisach prawa, nie jest konieczne dla rozpatrzenia podania.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Kwestionariusz Osobowy :
Wersja PDF >> pobierz
Wersja WORD >> pobierz
Z up. Wójta
mgr Barbara Klęczar
Sekretarz Gminy Brzeźnica